Okoljevarstveno ravnanje je nekaj, čemur mnogi na žalost ne posvečajo dosti pozornosti že na običajne dni, kaj šele med dopustom. Vendar pa po drugi strani na srečo narašča število ozaveščenih ljudi, ki se zavedajo, da moramo na okolje misliti prav vse dni v letu. Glede na anketo, ki so jo lani izvedli pri znani verigi hotelov Hilton, naj bi bilo tako vse več ljudi pri izbiri počitniške namestitve pozornih tudi na to, kako trajnostno usmerjena je vizija določenega podjetja. To velja še posebej za mlajše generacije. V omenjeni hotelski verigi želijo tako svojim gostom sporočiti, da jim ni vseeno za okolje – niti ko gre za nekaj navidezno tako nedolžnega, kot so neporabljeni kosi trdega milo …
Majhni koščki neporabljenega mila lahko postanejo velika težava za okolje
Gosti v hotelih za seboj velikokrat pustijo milo, ki so ga morda uporabili le nekajkrat. Na prvi pogled se to ne zdi nič posebnega. Vendar pa naj bi po podatkih Svetovne zdravstvene organizacije zgolj v Združenih državah Amerike vsakodnevno zavrgli kar 2 milijona kosov zgolj deloma porabljenega mila. To seveda po eni strani pomeni veliko obremenitev za okolje, hkrati pa imamo na svetu tudi ogromno ljudi, ki si ne morejo pomagati z milom niti pri najosnovnejših higienskih potrebah. Svetovna zdravstvena organizacija na primer navaja tudi, da bi lahko umivanje rok z milom rešilo življenje milijonov otrok.
Cilj milijon recikliranih kosov mila do mednarodnega dneva umivanja rok
Zaradi vseh naštetih razlogov so začeli tako v hotelih Hilton zbirati ostanke mila, ki ga gostje ne porabijo do konca. Ti ostanki so nato namenjeni recikliranju. Gre za projekt, ki so se ga lotili v sodelovanju z organizacijo Clean the World. Njihov cilj pa je, da do 15. oktobra iz neporabljenih ostankov ustvarijo kar milijon novih kosov mila. Zakaj prav 15. oktober? Omenjeni datum velja za svetovni dan umivanja rok oziroma osveščanja o pomembnosti tega početja za ohranjanje zdravja. Seveda se vsi koščki neporabljenega mila pred predelavo v novo razkužijo, zato ni nevarnosti za okužbe.