Facebookov ogljični odtis

    Prvikrat se je zgodilo, da je velikansko družbeno omrežje Facebook delilo podatke o svojem ogljičnem odtisu v svetu.

    facebook

    Do danes naj bi imel Facebook že več kot 900 milijonov uporabnikov, in čeprav to število ves čas narašča in veča tudi gromozansko podjetje, s katerim se seveda veča tudi ogljični odtis, je Facebook po velikosti le-tega še vedno veliko za velikanom »brskalnikom« ‒ Googlom. Za vsakim uporabnikom, ki je mesečno aktiven, se namreč vleče ogljični odtis 269 gramov, kar naj bi bilo enako skodelici kave. 23 odstotkov energije, ki je uporabijo, je čiste in ponovno uporabljive, 17 odstotkov pa je naravnih plinov. Največ energije za svoje delovanje porabijo od premoga. Gary Cook, ki je eden glavnih elektronskih raziskovalcev na Greenpeacu, je dejal, da se podjetje res trudi biti ekološko in uporabljati kar čim več čiste in ponovno uporabljive energije.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte