Alge hidžiki (Sargassum fusiforme) so pri nas manj znane kot na primer spirulina, klorela ali nori. Vendar pa gre prav tako za zelo zdravo vrsto alg, običajno rjavkaste ali zelenkaste barve, ki imajo pomembno mesto v japonski, pa tudi v nekaterih drugih azijskih kuhinjah. Vključiti jih je mogoče v juhe, jih dodati praženim rezancem z zelenjavo ipd. Podobno kot druge vrste morskih alg vsebujejo tudi alge hidžiki ogromno za telo koristnih mineralov, kot so jod, magnezij, železo in kalcij. Obenem so alge hidžiki tudi dober vir vitamina K in prehranskih vlaknin.

Alge hidžiki

Kako lahko alge hidžiki koristijo vaši ščitnici?

Omenili smo, da vsebujejo alge hidžiki precejšen delež joda. Omenjeni mineral pa je seveda še posebej pomemben za normalno delovanje ščitnice. Tako lahko uživanje alg hidžiki pomaga pri vzdrževanju zdrave ravni ščitničnih hormonov v telesu. Več o algah za ščitnico preberite tukaj.

Boljša prebava in bolj zdrave kosi

Uživanje alg hidžiki je lahko zelo koristno tudi za vašo prebavo. Tudi ta vrsta alg namreč vsebuje veliko vlaknin, ki so izjemno pomembne za vašo prebavo. Vitamin K in kalcij, ki ju najdemo v algah hidžiki, pa pripomoreta k zdravju vaših kosti.

Več energije in pomoč pri težavah s spanjem

Zaradi precejšnje količine železa, ki ga vsebujejo, so alge hidžiki tudi izvrstno živilo za vegetarijance in vegane. Z uživanjem alg hidžiki lahko tako zmanjšate nevarnost za anemijo. Eden od glavnih simptomov pomanjkanja železa v telesu je pogosto pomanjkanje energije. Alge hidžiki pomagajo, da ne boste imeli (več) tovrstnih težav. Magnezij v tej vrsti alg pa je lahko še posebej koristen za tiste, ki vas muči nespečnost, in za vse, ki se spopadate s povečanim stresom. Preverite tudi, kako prepoznati slabokrvnost.