Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehrana7 najboljših protistresnih živil

7 najboljših protistresnih živil

MORDA VAS ZANIMA

Tempo življenja je vse hitrejši, stres pa je postal skorajda sestavni del našega vsakdanjika. Če smo izpostavljeni kroničnemu oz. dalj časa trajajočemu stresu, nas lahko to vodi v številne zdravstvene težave. Na vse dejavnike, ki povzročajo stres, morda ne moremo vplivati, veliko pa lahko naredimo že s pravilno izbiro hrane, od katere je odvisno, kako se bo naše telo spopadlo s stresom.

- Oglas -

Živila in stres

Če dnevno uživamo živila, ki so hranilno revna, močno predelana, gensko spremenjena, z visoko vsebnostjo rafiniranega sladkorja, rafinirane moke ali rafiniranega olja ter z veliko konzervansi, aditivi, hormoni in kemikalijami, v svoje telo ne bomo vnesli zadostne količine hranilnih snovi, ki so ključne za uspešno spopadanje s stresom.

Najboljšo protistresno zaščito nudijo organsko pridelana živila, ki telo nahranijo, ga pomlajujejo in zdravijo. Ker krepijo imunski sistem, nas tudi na dolgi rok ščitijo pred stresom. Med najboljša protistresna živila, ki jih je vredno umestiti na vsakodnevni jedilnik, spadajo:

Listnata zelenjava in zelišča, kot so: ohrovt, špinača, zelje, vodna kreša, solata, bazilika, origano, rožmarin, meta …,

- Oglas -

Korenasta zelenjava, pod katero spadajo: pesa, redkev, sladki krompir, batata, kurkuma, korenje, pastinak, repa …,

Čebulnice, med katerimi si čimvečkrat privoščite: česen, čebulo, šalotko in por,

Jagodičevje, npr.: borovnice, jagode, maline, acai jagode, goji jagode, robide, murve, divje jagode …,

Divje ribe, kot so: losos, polenovka, sardine, navadni jeziki …,

Surovi kalčki, semena in oreščki, med katere sodijo: mandlji, orehi, brazilski oreščki, sezamova, bučna, konopljina, lanena in chia semena,

Kokos v vseh svojih oblikah: kokosovo olje, kokosovo meso, kokosovo mleko in kokosova voda.

Naj se na vašem krožniku vsak dan znajde čimveč naštetih živil.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×