Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehrana7 najboljših protistresnih živil

7 najboljših protistresnih živil

MORDA VAS ZANIMA

Tempo življenja je vse hitrejši, stres pa je postal skorajda sestavni del našega vsakdanjika. Če smo izpostavljeni kroničnemu oz. dalj časa trajajočemu stresu, nas lahko to vodi v številne zdravstvene težave. Na vse dejavnike, ki povzročajo stres, morda ne moremo vplivati, veliko pa lahko naredimo že s pravilno izbiro hrane, od katere je odvisno, kako se bo naše telo spopadlo s stresom.

- Oglas -

Živila in stres

Če dnevno uživamo živila, ki so hranilno revna, močno predelana, gensko spremenjena, z visoko vsebnostjo rafiniranega sladkorja, rafinirane moke ali rafiniranega olja ter z veliko konzervansi, aditivi, hormoni in kemikalijami, v svoje telo ne bomo vnesli zadostne količine hranilnih snovi, ki so ključne za uspešno spopadanje s stresom.

Najboljšo protistresno zaščito nudijo organsko pridelana živila, ki telo nahranijo, ga pomlajujejo in zdravijo. Ker krepijo imunski sistem, nas tudi na dolgi rok ščitijo pred stresom. Med najboljša protistresna živila, ki jih je vredno umestiti na vsakodnevni jedilnik, spadajo:

Listnata zelenjava in zelišča, kot so: ohrovt, špinača, zelje, vodna kreša, solata, bazilika, origano, rožmarin, meta …,

- Oglas -

Korenasta zelenjava, pod katero spadajo: pesa, redkev, sladki krompir, batata, kurkuma, korenje, pastinak, repa …,

Čebulnice, med katerimi si čimvečkrat privoščite: česen, čebulo, šalotko in por,

Jagodičevje, npr.: borovnice, jagode, maline, acai jagode, goji jagode, robide, murve, divje jagode …,

Divje ribe, kot so: losos, polenovka, sardine, navadni jeziki …,

Surovi kalčki, semena in oreščki, med katere sodijo: mandlji, orehi, brazilski oreščki, sezamova, bučna, konopljina, lanena in chia semena,

Kokos v vseh svojih oblikah: kokosovo olje, kokosovo meso, kokosovo mleko in kokosova voda.

Naj se na vašem krožniku vsak dan znajde čimveč naštetih živil.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×