5 superživil za raven ter čvrst trebušček

    Ker se počasi (a zanesljivo) približuje sezona kopalk ter krajših oblačil je skrajni čas, da se lotite (pre)oblikovanja svojega telesa, če s postavo niste zadovoljni. S tem ne mislimo zgolj na kurjenje kalorij v telovadnicah ter na prostem, marveč tudi na primerno prehrano. Kombinacija redne fizične aktivnosti ter telesu prijazne prehrane je namreč tista s katero boste želi rezultate. Poleg tega s primerno prehrano ne boste dosegli zgolj želenih fizičnih učinkov marveč boste veliko naredili tudi za krepitev svojega imunskega sistema, saj so hranilne snovi kot so denimo kalcij, vitamin C ter beta karoten navsezadnje pomembne za normalno delovanje našega organizma. V nadaljevanju smo vam za vzpodbudo pripravili seznam petih superživil s katerimi boste lahko zakorakali želeni postavi naproti.

    Hrana za raven trebuh

    Borovnice

    So bogat vir antioksidantov (divje borovnice imajo višjo raven antioksidantov kot obdelane) zaradi katerih imajo tudi protivnetne lastnosti. Najnovejše raziskave so pokazale, da redno vključevanje borovnic v vsakodnevno prehrano opazno zmanjša obseg trebušnih maščob. Poleg omenjenega topljenja maščob pa imajo borovnice na naše zdravje še mnogo drugih pozitivnih učinkov. Zaradi vsebovanosti antocianina (pigmenta, ki jim podarja kraljevsko modro barvo) so borovnice sposobne nevtralizirati škodljive proste radikale, ki lahko povzročajo rakava obolenja. Poleg tega vsebujejo vitamin C, ki ima protivnetne lastnosti ter vitamin K, ki je pomemben za zdravje naših kosti. Borovnice vsebujejo tudi srcu prijazne vlaknine, ki znižujejo raven holesterola in krvni pritisk ter raven sladkorja v krvi.

    Špinača

    Ta temno zelena listnata zelenjava je odličen naravni vir vitamina C za katerega so študije pokazale, da znižuje raven stresnega hormona kortizola. To pa posledično pomeni, da bo omenjenega hormona manj, temu primerno pa se bodo shranjevale tudi maščobe, ki bodo najverjetneje »zaobšle« trebušni predel, ter se shranile tam, kjer jih naše telo res potrebuje. Poleg vitamina C špinača vsebuje tudi veliko proteinov, vlaknin, vitamina A, E in K, kalcija, železa, magnezija, fosforja, ipd. Povedano drugače – špinača je obogatena z zelo pestrim seznamom snovi na katerem vsak del telesa najde tisto, kar potrebuje za normalno delovanje.

    PREBERITE TUDI:  Kaj pomeni ta črta na dlani, če jo imate?

    Lanena semena

    Vsebujejo visoko raven omega-3 maščobnih kislin, ki nimajo zgolj močnih protivnetnih lastnosti marveč pomagajo tudi uravnavati raven stresnih hormonov kot je denimo kortizol. Preprečevanje delovanja stresnih hormonov pa ugodno deluje tudi na trebušno maščobo, saj se ta tam v primeru zmanjšanega stresa kopiči v manjših količinah. Poleg tega lanena semena pomagajo preprečevati razvoj srčnih bolezni, rakavih obolenj ter sladkorne bolezni, pomagajo pa tudi pri uravnavanju prebave ter pri krepitvi imunskega sistema.

    Jogurt

    Mlečni izdelki kot je denimo jogurt so se izkazali za odlične sopotnike na poti do želenih fizičnih rezultatov. Razlog zakaj je temu tako se skriva v bogati vsebovanosti arginin aminokisline ter kalcija. Ta namreč prispeva k urejanju shranjevanja ter razporejanja maščob po telesu, arginin aminokislina pa dokazano pomaga spodbujati izgubljanje maščobe ter povečevanje mišične mase.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte