Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehrana5 superživil za raven ter čvrst trebušček

5 superživil za raven ter čvrst trebušček

MORDA VAS ZANIMA

Ker se počasi (a zanesljivo) približuje sezona kopalk ter krajših oblačil je skrajni čas, da se lotite (pre)oblikovanja svojega telesa, če s postavo niste zadovoljni. S tem ne mislimo zgolj na kurjenje kalorij v telovadnicah ter na prostem, marveč tudi na primerno prehrano. Kombinacija redne fizične aktivnosti ter telesu prijazne prehrane je namreč tista s katero boste želi rezultate. Poleg tega s primerno prehrano ne boste dosegli zgolj želenih fizičnih učinkov marveč boste veliko naredili tudi za krepitev svojega imunskega sistema, saj so hranilne snovi kot so denimo kalcij, vitamin C ter beta karoten navsezadnje pomembne za normalno delovanje našega organizma. V nadaljevanju smo vam za vzpodbudo pripravili seznam petih superživil s katerimi boste lahko zakorakali želeni postavi naproti.

- Oglas -

Hrana za raven trebuh

Borovnice

So bogat vir antioksidantov (divje borovnice imajo višjo raven antioksidantov kot obdelane) zaradi katerih imajo tudi protivnetne lastnosti. Najnovejše raziskave so pokazale, da redno vključevanje borovnic v vsakodnevno prehrano opazno zmanjša obseg trebušnih maščob. Poleg omenjenega topljenja maščob pa imajo borovnice na naše zdravje še mnogo drugih pozitivnih učinkov. Zaradi vsebovanosti antocianina (pigmenta, ki jim podarja kraljevsko modro barvo) so borovnice sposobne nevtralizirati škodljive proste radikale, ki lahko povzročajo rakava obolenja. Poleg tega vsebujejo vitamin C, ki ima protivnetne lastnosti ter vitamin K, ki je pomemben za zdravje naših kosti. Borovnice vsebujejo tudi srcu prijazne vlaknine, ki znižujejo raven holesterola in krvni pritisk ter raven sladkorja v krvi.

Špinača

Ta temno zelena listnata zelenjava je odličen naravni vir vitamina C za katerega so študije pokazale, da znižuje raven stresnega hormona kortizola. To pa posledično pomeni, da bo omenjenega hormona manj, temu primerno pa se bodo shranjevale tudi maščobe, ki bodo najverjetneje »zaobšle« trebušni predel, ter se shranile tam, kjer jih naše telo res potrebuje. Poleg vitamina C špinača vsebuje tudi veliko proteinov, vlaknin, vitamina A, E in K, kalcija, železa, magnezija, fosforja, ipd. Povedano drugače – špinača je obogatena z zelo pestrim seznamom snovi na katerem vsak del telesa najde tisto, kar potrebuje za normalno delovanje.

Lanena semena

Vsebujejo visoko raven omega-3 maščobnih kislin, ki nimajo zgolj močnih protivnetnih lastnosti marveč pomagajo tudi uravnavati raven stresnih hormonov kot je denimo kortizol. Preprečevanje delovanja stresnih hormonov pa ugodno deluje tudi na trebušno maščobo, saj se ta tam v primeru zmanjšanega stresa kopiči v manjših količinah. Poleg tega lanena semena pomagajo preprečevati razvoj srčnih bolezni, rakavih obolenj ter sladkorne bolezni, pomagajo pa tudi pri uravnavanju prebave ter pri krepitvi imunskega sistema.

Jogurt

- Oglas -

Mlečni izdelki kot je denimo jogurt so se izkazali za odlične sopotnike na poti do želenih fizičnih rezultatov. Razlog zakaj je temu tako se skriva v bogati vsebovanosti arginin aminokisline ter kalcija. Ta namreč prispeva k urejanju shranjevanja ter razporejanja maščob po telesu, arginin aminokislina pa dokazano pomaga spodbujati izgubljanje maščobe ter povečevanje mišične mase.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×