To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehrana3 supersemena, ki jih ne smete spregledati

3 supersemena, ki jih ne smete spregledati

MORDA VAS ZANIMA

Če semena niso vključena v vašo prehrano, je čas, da to spremenite. Ta drobna in izjemno bogata hrana vsebuje ogromno beljakovin, vlaknin in zdravih maščob. Vendar niso vsa semena enaka. Nekatera po svojih lastnostih izstopajo iz množice. Če želite telo oskrbeti z vsemi nujno potrebnimi hranili, k vašim jedem vključite tri spodaj naštete vrste supersemen.

- Oglas -

chia semena, laneno seme, konopljina semena

Laneno seme

Ta majhna rjava semena slovijo po visoki vsebnosti vlaknin, ki skrbijo za pravilno delovanje prebavnega sistema in vzdržujejo zdrav nivo holesterola v krvi. Študije so pokazale, da laneno seme lahko pripomore k nižjemu krvnemu pritisku, ogromne količine lignina v njem pa pomagajo zmanjševati tveganje za nastanek raka. Nekateri raziskovalci menijo, da to seme zaradi posebne kombinacije omega maščobnih kislin in lignina lajša nenadne vročinske valove, ki pestijo in povzročajo nelagodje ženskam v menopavzi.

Laneno seme lahko uporabite v smoothiju, ga posujete po jutranji ovseni kaši ali dodate masi za pecivo. V 30 g lanenega semena se skriva 5 g beljakovin, 8 g vlaknin in 11 g zdravih maščob – vse v 150 kalorijah. Priporočajo uživanje mletega ali zdrobljenega lanenega semena, saj le tako iz njega dobimo hranilne snovi. Za pospeševanje prebave priporočajo uživanje celih semen, ki se v prebavilih napihnejo in pospešujejo izločanje. Seveda je takrat treba piti tudi veliko vode.

Chia seme

Če iščete semena, ki spodbujajo hujšanje, so chia semena prava izbira. So zelo nasitna: 30 g teh semen vsebuje 137 kalorij; 11 g vlaknin in 4 g beljakovin. Ko jih namočimo v vodo, se zmanjša tudi njihova kalorična gostota. Takrat absorbirajo tudi do 10-kratno količino svoje teže in ustvarijo nekakšen gel, ki upočasni razgradnjo ogljikovih hidratov v krvni sladkor (zaradi tega jih priporočajo tudi diabetikom). Zaradi svoje lastnosti, da v vodi zelo nabreknejo, smo po njihovem zaužitju več ur siti. Želatino iz chia semen lahko uporabimo za pripravo zdravih pudingov ali za zgoščevanje smoothija.

Konopljino seme

- Oglas -

Konopljino seme vsebuje ogromne količine hranil. Ima sicer manj vlaknin kot laneno in chia seme, vendar ju prekaša v količini beljakovin in omega-3 maščobnih kislin, ki znižujejo krvni pritisk in holesterol v krvi ter delujejo protivnetno. Beljakovine v tem semenu vsebujejo vse aminokisline, ki jih telo potrebuje za svoje delovanje. Z njimi lahko na naraven način nadomestite tudi uporabo proteinskega praška. Konopljino seme lahko uporabite v smoothiju, solati, juhi, pecivu oz. ga dodate praktično kateri koli jedi. 30 g tega semena ima 160 kalorij.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×