Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.
Zdravje & prehrana10.000 korakov na dan za zdravje

10.000 korakov na dan za zdravje

MORDA VAS ZANIMA

Kljub temu da se vsi zavedamo koristnih učinkov, ki jih ima rekreacija na naše zdravje, pa nam časa zanjo pogosto primanjkuje. Toda potrebi po gibanju lahko zadostimo tudi brez obiska telovadnic ali vodenih vadb – na naše zdravje namreč pozitivno učinkuje tudi hoja. Strokovnjaki tako pravijo, da je za ohranjanje kondicije in zdravja nasploh potrebno narediti 10.000 korakov na dan.

- Oglas -

koraki

Hoja je osnovna oblika človekovega gibanja, ki pa je v sodobnem svetu zaradi porasta najrazličnejših prevoznih sredstev in sedečega življenjskega sloga pogosto odrinjena iz vsakdana. Kljub temu pa hoja ostaja aerobna vadba, s katero lahko izboljšamo telesno vzdržljivost, okrepimo srce in mišice ter poskrbimo za boljše zdravje in počutje.

Hoja obenem velja za eno najbolj varnih oblik telesne dejavnosti. Z njo se lahko ukvarjajo prav vsi, ne glede na starost in telesno pripravljenost. Prav zato je hoja tako učinkovita – posameznik jo lahko prilagodi svojim sposobnostim.

Številni strokovnjaki trdijo, da je 10.000 korakov na dan tista čudežna meja, ki naše srce in zdravje nasploh ohranja v dobri kondiciji. Toda statistični podatki pravijo, da povprečen posameznik le redko doseže to dnevno vrednost. Povprečno dejavna oseba na dan tako naredi med pet in šest tisoč korakov.

Kako prehoditi 10.000 korakov dnevno?

- Oglas -

Za izpolnitev norme 10.000 korakov na dan bi morali prehoditi približno osem kilometrov, za kar bi potrebovali približno uro in pol hoje. Toliko korakov v enem samem dnevu se morda na prvi pogled zdi zelo veliko in celo nedosegljivo. A v resnici ni tako!

Ni pomembno, ali kvoto 10.000 korakov prehodite naenkrat in v intervalih tekom celega dneva. Pomembno je le, da jih je na koncu 10.000, zato se osredotočite a gibanje skozi ves dan.

Bolj aktivni lahko postanete le z malo prilagoditvami pri vsakdanjih dejavnostih. Namesto dvigala denimo čimvečkrat uporabite stopnice, po opravkih pa se raje kot z avtomobilom odpravite peš. Če se v službo vozite z avtom, ga parkirajte na oddaljenem parkirišču in se sprehodite do delovnega mesta, po kosilu ali večerji pa si namesto počitka privoščite lahek sprehod.

Štetje korakov vam lahko olajša tudi pedometer, naprava, izdelana posebej za ta namen. Na voljo je več različnih pedometrov, med njimi taki, ki si jih namestimo na zapestje, pa tudi kot aplikacija na pametnih telefonih. Ne glede na obliko pa prav vsi pridno beležijo vsak korak, ki ga naredimo v dnevu.

Število korakov, ki jih naredite v enem dnevu, bo morda sprva precej nižje od 10.000, vendar naj vas to ne odvrne od cilja! Pravzaprav je manjše število korakov na začetku lahko odlična spodbuda za pomembno spremembo, ki jo bomo naredili za svoje zdravje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×