Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaZnebite se maščobe okoli trebuha!

Znebite se maščobe okoli trebuha!

MORDA VAS ZANIMA

Število ljudi, ki se borijo z odvečo maščobo na predelu trebuha, vztrajno narašča. Dejavnikov za to je več, večinoma pa so povezani s sodobnim načinom življenja. Sedeč življenjski slog, vse manj telesne dejavnosti in vse več nezdrave prehrane vplivajo na to, da se maščobe v telesu kopičijo. Prav maščoba okrog trebuha pa za zdravje predstavlja resno nevarnost. Povišan delež te maščobe po številnih študijah namreč vpliva na povišan krvni pritisk, sladkorno bolezen, povišano raven holesterola, depresijo, impotenco in celo srčno kap.

- Oglas -

Maščoba okoli trebuha

Na predelu trebuha se nahajata dve vrsti maščobe. Prva je podkožna maščoba, ki se, kot pove že njeno ime, nahaja pod kožo in prekriva trebušne mišice. Prav ta je krivec za to, da trebušne mišice niso vidne.

Druga pa je visceralna maščoba, ki se nahaja globlje pod mišicami. Ta obdaja notranje organe in je po navedbah strokovnjakov v primerjavi s podkožno maščobo tudi bolj nevarna za zdravje.

Obe vrsti maščobe na predelu trebuha sicer za zdravje predstavljata resno tveganje. Povzročata namreč večje možnosti za bolezni srca in ožilja, sladkorno bolezen, visok pritisk, kap, apnejo, več vrst raka in druge degenerativne bolezni.

Pomen telesne dejavnosti

- Oglas -

Za učinkovito izgubljanje maščobnih oblog je v prvi vrsti pomembno poskrbeti za redno telesno dejavnost. Raziskave so pokazale, da ima vrsto pozitivnih učinkov na naše zdravje že zmerna telesna dejavnost, denimo počasen tek ali kolesarjenje.

Za izgubo maščobe, ki na predelu trebuha obdaja notranje organe, pa je redni zmerni telesni dejavnosti potrebno dodati še nekoliko intenzivnejše gibanje. Za začetek bo tako na primer zadostovalo, da na svoj urnik nekajkrat tedensko uvrstite vsaj 20 minut teka ter nekaj vaj, ki bodo okrepile mišice na predelu trebuha.

Tudi prehrana je ključnega pomena

Za izgubo maščobe na predelu trebuha je ključnega pomena tudi primeren prehranski režim. Poskrbite za to, da boste na dan pojedli več manjših in pravilno sestavljenih obrokov, ki bodo zadostili energijskim potrebam vašega organizma.

Jejte tudi veliko zelenjave! Zelenjave skorajda nikoli ne morete pojesti toliko, da bi se od nje zredili. Prav zato jo skušajte dodati vsakemu izmed vaših dnevnih obrokov – ob kosu polnozrnatega kruha za zajtrk pojejte še papriko ali paradižnik, za kosilo si privoščite zelenjavno rižoto s solato, za večerjo pa krožnik zelenjavne juhe ali solato z malo pustega mesa.

K učinkoviti izgubi maščobnih blazinic okrog trebuha pa pripomorejo tudi določene vrste sadja, ki pospešujejo prebavo in delovanje metabolizma. Med njimi je denimo kokos, ki telesu zagotavlja obilico hranil, skrbi za zdravo delovanje jeter in deluje antibakterijsko.

K boljši presnovi bosta pripomogla tudi papaja in ananas, ki ju lahko uživamo namesto sladkarij ali podobnih nezdravih pregreh, odlična pa sta tudi v smoothiejih in sadnih solatah. K hitri prebavi pa bo, zahvaljujoč njegovi vsebnosti zdravih maščob, pripomogel tudi avokado.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×