Znebite se maščobe okoli trebuha!

    Število ljudi, ki se borijo z odvečo maščobo na predelu trebuha, vztrajno narašča. Dejavnikov za to je več, večinoma pa so povezani s sodobnim načinom življenja. Sedeč življenjski slog, vse manj telesne dejavnosti in vse več nezdrave prehrane vplivajo na to, da se maščobe v telesu kopičijo. Prav maščoba okrog trebuha pa za zdravje predstavlja resno nevarnost. Povišan delež te maščobe po številnih študijah namreč vpliva na povišan krvni pritisk, sladkorno bolezen, povišano raven holesterola, depresijo, impotenco in celo srčno kap.

    Maščoba okoli trebuha

    Na predelu trebuha se nahajata dve vrsti maščobe. Prva je podkožna maščoba, ki se, kot pove že njeno ime, nahaja pod kožo in prekriva trebušne mišice. Prav ta je krivec za to, da trebušne mišice niso vidne.

    Druga pa je visceralna maščoba, ki se nahaja globlje pod mišicami. Ta obdaja notranje organe in je po navedbah strokovnjakov v primerjavi s podkožno maščobo tudi bolj nevarna za zdravje.

    Obe vrsti maščobe na predelu trebuha sicer za zdravje predstavljata resno tveganje. Povzročata namreč večje možnosti za bolezni srca in ožilja, sladkorno bolezen, visok pritisk, kap, apnejo, več vrst raka in druge degenerativne bolezni.

    Pomen telesne dejavnosti

    Za učinkovito izgubljanje maščobnih oblog je v prvi vrsti pomembno poskrbeti za redno telesno dejavnost. Raziskave so pokazale, da ima vrsto pozitivnih učinkov na naše zdravje že zmerna telesna dejavnost, denimo počasen tek ali kolesarjenje.

    Za izgubo maščobe, ki na predelu trebuha obdaja notranje organe, pa je redni zmerni telesni dejavnosti potrebno dodati še nekoliko intenzivnejše gibanje. Za začetek bo tako na primer zadostovalo, da na svoj urnik nekajkrat tedensko uvrstite vsaj 20 minut teka ter nekaj vaj, ki bodo okrepile mišice na predelu trebuha.

    PREBERITE TUDI:  1 teden pitja kokosove vode prinese neverjetne rezultate

    Tudi prehrana je ključnega pomena

    Za izgubo maščobe na predelu trebuha je ključnega pomena tudi primeren prehranski režim. Poskrbite za to, da boste na dan pojedli več manjših in pravilno sestavljenih obrokov, ki bodo zadostili energijskim potrebam vašega organizma.

    Jejte tudi veliko zelenjave! Zelenjave skorajda nikoli ne morete pojesti toliko, da bi se od nje zredili. Prav zato jo skušajte dodati vsakemu izmed vaših dnevnih obrokov – ob kosu polnozrnatega kruha za zajtrk pojejte še papriko ali paradižnik, za kosilo si privoščite zelenjavno rižoto s solato, za večerjo pa krožnik zelenjavne juhe ali solato z malo pustega mesa.

    K učinkoviti izgubi maščobnih blazinic okrog trebuha pa pripomorejo tudi določene vrste sadja, ki pospešujejo prebavo in delovanje metabolizma. Med njimi je denimo kokos, ki telesu zagotavlja obilico hranil, skrbi za zdravo delovanje jeter in deluje antibakterijsko.

    K boljši presnovi bosta pripomogla tudi papaja in ananas, ki ju lahko uživamo namesto sladkarij ali podobnih nezdravih pregreh, odlična pa sta tudi v smoothiejih in sadnih solatah. K hitri prebavi pa bo, zahvaljujoč njegovi vsebnosti zdravih maščob, pripomogel tudi avokado.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte