Zmanjšajte možnost bolečin v hrbtnem predelu

    Bolečine v križu doživi skoraj vsak človek, saj je to eden izmed najbol ranljivih delov naše anatomije. V tem delu se namreč nahaj veliko manjših kosti, mišic, vezi in kit, ki se lahko poškodujejo že z najmanjšim napačnim gibom. Zato je potrebno ta del dobro pretegniti in utrditi, da do takšnih poškodb ne bi prišlo.

    Pretegnite noge. Če dalj časa sedite, lahko vaša stegna otrdijo. To pa povzroči bolečine v križu in jih počasi stopnjuje. Da bi pretegnili mišice na stegnih, se ulezite tako, da iztegnete noge pred sabo. Nato dvignite desno nogo in potegnite stegno k prsim, ter zadržite za 20 do 30 sekund. Postopek ponovite še na levi nogi

    Dvigite medenico. Zopet se ulezite na tla in pokrčite kolena. Vaše trebušne mišice stisnite in ob enem potisnite ledveni predel k tlom. Pozo zadržite za 5 do 10 sekund. Nato se sprostite in vajo ponovite 8 do 10-krat.

    Naslonite se s hrbtom ob zid in pokrčite kolena pod kotom 45stopinj. Nato pa poskusite v tej pozi narediti par korakov, brez da bi premaknili hrbet od zidu. V tej pozi ostanite 5 do 10 sekund.

    Rašitrite boke, saj boste tako napeli oslabljene mišice. Da bi ta vajo lahko naredili, se ulezite na tla. Nato dvignite eno nogo za 10 do 20 cm in zadržite gib za 5 do 10 sekund. Nato nogo počasi spustite in ponovite vajo na drugi nogi. Ob enem pa bodite pozorni, da imate podplate ves čas stegnjene.

    Dvignite noge. Zopet se ulezite na hrbet in pokrčite kolena, ter dvignite desno nogo čim bolj navpično. Ob enem pa dvignite levo za 25 do 30 cm in zadržite pozo za 5 do 10 sekund. Vajo ponovite desetkrat, nato nogi zamenjajte.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte