Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.

Helena Ošep: Klepet ob skodelici alpskega čaja

Helena Ošep se ukvarja s pripravo čajnih mešanic, ki so posebne zaradi izrazite arome, značilne za rastlinje alpskega okolja.
Zdravje & prehranaZelenjavni sok z ingverjem in limeto

Zelenjavni sok z ingverjem in limeto

MORDA VAS ZANIMA

Če imate na vrtu še kakšno kumaro ali bučko, pripravite osvežilen sok z ingverjem in limeto.

- Oglas -

Sestavine

  • 1 kumara ali bučka
  • 1 rezina gomoljne ali steblo sveže zelene
  • ½ limete
  • za lešnik velik košček korenine ingverja
  • (po želji dodamo košček sadja)

ingverjev sok smoothie

 

Priprava

  1. Kumaro in limeto olupimo in ju narežemo. Odrežemo rezino gomoljne zelene in za lešnik velik košček ingverja ter ju očistimo. Namesto gomoljne lahko uporabimo tudi svežo. Vse skupaj sočimo v sokovniku.
  2. Sok si privoščimo zjutraj, na tešče pred zajtrkom. Telo bomo tako oskrbeli s pomembnimi minerali in vitamini.
  3. Če smo navajeni sladkih okusov, lahko soku dodamo košček sadja, ki ga imamo na razpolago. Sočimo lahko skoraj vse sadje, z izjemo banane, ki je preveč kašasta in je bolj primerna za smoothije.
- Oglas -

 

Ingver in limeta blažita prehladna obolenja

Zelena vsebuje provitamin A, vitamine B, C in E, alkaloid apiin ter minerale, med katerimi je največ kalija, natrija, magnezija, fosforja in kalcija. Ima značilen okus, ki ji ga dajejo eterična olja.

Kumaro sestavlja kar 97 odstotkov vode, vsebuje pa tudi kalij in vitamin C.

Ingver poznamo predvsem kot začimbo in dišavnico, a ima tudi zdravilno moč. Znano je, da pomaga pri preganjanju prehladov in gripe ter ublaži slabost in bruhanje pri potovalni bolezni in nosečnicah. Z njim lahko blažimo tudi želodčne težave kot so slabost, vetrovi in kolike.
Limeta vsebujejo veliko vitamina C ter kalij, kalcij in fosfor. V njenem soku je kar 6 do 7 odstotkov citronske kisline, ki blaži prehladna obolenja, in dosti vitamina C. Uporabljamo jo podobno kot limono, a daje jedem bolj aromatični okus.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×