Zdrave jedi z žara

    Sezona piknikov se je že odprla, kar pomeni, da bodo nekateri potrebovali jekleno voljo, drugi pa nove hlače.

    Prav tako pa nekateri svarijo, da prevelike količine pečenega mesa povzročajo rakava obolenja. Vendar pa ni vse tako črno-belo kot se morda zdi, zato je tu nekaj napotkov, kako kar najbolj zdravo peči na žaru.

    _

    Uporabite raznoliko zelenjavo

    Brokoli in zelje vsebujeta sulforafan – sestavina ki pomaga telesu, da se ta znebi snovi, ki škodujejo DNK.

    Marinirano meso

    Mariniranje lahko po nekaterih podatkih zmanjša formacijo HCA za kar 92-99%. To pa bi naj omogočilo že mariniranje rdečega mesa v vinu ali pivu za vsaj dve uri.

    Ribe

    Morska hrana proizvaja manj HCA kot pa govedina, svinjina ali perutnina zaradi manjše vrednosti amino kislin, ter manjšega časa pečenja.

    Poskusite bolj pusto hrano

    Če imate radi meso, potem odrežite odvečno maščobo in kožo (na piščancu) in uporabite čisto meso, da bi preprečili saje. Te pa seveda nastanejo, ko maščoba kaplja na oglje. To pa povzroči spojine, ki so povezane z rakom na prsih.

    Začinite z začimbami

    Rožmarin bi naj vseboval višje količine antioksidantov. Podobne učinke imajo pa tudi bazilika, meta, origano in žajbel.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte

    1 komentar

    1. Najbolj okusna hrana z žara zame je zelenjava direktno iz domačega vrta. Tudi ribe so super. Raznih čevapčičev in ražnjičev imam že pol kufer :).

    Comments are closed.