Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaZdrava živila, ki lahko hitro postanejo nezdrava

Zdrava živila, ki lahko hitro postanejo nezdrava

MORDA VAS ZANIMA

Kljub temu, da nekatera živila veljajo za zdrava lahko v primeru prekomernih zaužitih količin postanejo nevarna. Katera so in zakaj? Odgovore vam ponujamo v nadaljevanju.

- Oglas -

korenje

Pomaranče in paradižniki

Če jih uživamo v prekomernih količinah lahko zaužita kislina, ki jo vsebujejo povzroči hud želodčni odziv kot je denimo bruhanje, kopičenje želodčne kisline, ipd. Priporočljivo je torej, da ne zaužijete prevelikih količin na dan.

Tuna v konzervi

Če tovrstno tuno jeste prepogosto obstaja nevarnost, da telo začne skladiščiti prevelike odmerke živega srebra, ki ga sodeč po raziskavah vsebujejo. Slednje kopičenje lahko privede do dolgoročnih posledic kot je denimo slušna okvara in šibkost mišic.

Soja

Če boste sojo uživali zmerno bo ta skrbela za normalno raven holesterola in krvnega tlaka v primeru prekomernega uživanja pa to lahko povzroči preprečevanje absorpcije železa kar v nadaljnjem lahko povzroči slabokrvnost. Torej – sojo naj vključuje največ en obrok na dan. Seveda pa poskusite najti ekološko pridelano sojo, saj je na trgu še posebej veliko gensko spremenjene soje.

Brazilski oreščki

- Oglas -

So naravnost odličen prigrizek, ki je bogat z beljakovinami, vlakninami, maščobnimi kislinami ipd. Vendar prekomerno uživanje lahko privede do resnih zdravstvenih težav kot so izpadanje las, krhki nohti, dermatitis in nevrološke težave. Priporočamo vam, da na dan ne zaužijete več kot 10 brazilskih oreščkov.

Korenje

Ta zelenjava je bogata z vitamini in minerali a hkrati vsebuje tudi velike količine oksalata, ki sodeluje pri procesu nastanka ledvičnih kamnov. Korenje zato uživajte v zmernih količinah.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×