Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaZdrava živila, ki lahko hitro postanejo nezdrava

Zdrava živila, ki lahko hitro postanejo nezdrava

MORDA VAS ZANIMA

Kljub temu, da nekatera živila veljajo za zdrava lahko v primeru prekomernih zaužitih količin postanejo nevarna. Katera so in zakaj? Odgovore vam ponujamo v nadaljevanju.

- Oglas -

korenje

Pomaranče in paradižniki

Če jih uživamo v prekomernih količinah lahko zaužita kislina, ki jo vsebujejo povzroči hud želodčni odziv kot je denimo bruhanje, kopičenje želodčne kisline, ipd. Priporočljivo je torej, da ne zaužijete prevelikih količin na dan.

Tuna v konzervi

Če tovrstno tuno jeste prepogosto obstaja nevarnost, da telo začne skladiščiti prevelike odmerke živega srebra, ki ga sodeč po raziskavah vsebujejo. Slednje kopičenje lahko privede do dolgoročnih posledic kot je denimo slušna okvara in šibkost mišic.

Soja

Če boste sojo uživali zmerno bo ta skrbela za normalno raven holesterola in krvnega tlaka v primeru prekomernega uživanja pa to lahko povzroči preprečevanje absorpcije železa kar v nadaljnjem lahko povzroči slabokrvnost. Torej – sojo naj vključuje največ en obrok na dan. Seveda pa poskusite najti ekološko pridelano sojo, saj je na trgu še posebej veliko gensko spremenjene soje.

Brazilski oreščki

- Oglas -

So naravnost odličen prigrizek, ki je bogat z beljakovinami, vlakninami, maščobnimi kislinami ipd. Vendar prekomerno uživanje lahko privede do resnih zdravstvenih težav kot so izpadanje las, krhki nohti, dermatitis in nevrološke težave. Priporočamo vam, da na dan ne zaužijete več kot 10 brazilskih oreščkov.

Korenje

Ta zelenjava je bogata z vitamini in minerali a hkrati vsebuje tudi velike količine oksalata, ki sodeluje pri procesu nastanka ledvičnih kamnov. Korenje zato uživajte v zmernih količinah.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×