fbpx
Domov Zdravje & prehrana Z grenko hrano do močnejšega imunskega sistema

Z grenko hrano do močnejšega imunskega sistema

Najverjetneje ste v zadnjem letu posvetili nadpovprečno veliko pozornosti skrbi za močan imunski sistem. Tako najbrž dobro veste, da sta dve ključni snovi za učinkovito imunsko obrambo vitamin D in cink, da je treba paziti tudi na to, da zaužijemo veliko vitamina C, ter da je lahko zelo koristno prehransko dopolnilo, ki vsebuje izvlečke ameriškega slamnika. Po drugi strani pa pri svojih raziskavah najverjetneje niste naleteli na informacijo, da nam lahko ogromno o tem, kako »imunskemu sistemu prijazno« je določeno živilo, pove že njegov okus. Še posebej koristna za naš imunski sistem naj bi bila namreč grenka živila …

Mnoga grenka živila spadajo med odlične vire antioksidantov

- Oglas -

Grenek okus je zagotovo najmanj priljubljen med vsemi okusi. Naše brbončice imajo seveda precej raje sladko in slano hrano, običajno pa tudi kislo. Vendar je pametno, da se na vašem krožniku čim pogosteje znajdejo tudi grenka živila – med drugim zato, ker lahko s tem naredite nekaj zelo dobrega za svoj imunski sistem. Sladka živila so pogosto tista, ki prispevajo h kroničnim vnetjem v telesu, grenka pa imajo skorajda diametralno nasproten učinek. Običajno namreč vsebujejo nadpovprečne količine vitaminov in mineralov, med njimi tudi ogromno odličnih antioksidantov.

Če nimate energije za ukvarjanje z natančno hranilno sestavo posameznih živil, vendar bi radi poskrbeli za bolj zdrav jedilnik, ki bo pripomogel k vzpostavitvi močnejšega imunskega sistema, je vsekakor zelo priporočljivo, da se zanašate na svoj okus. Več grenkih živil na jedilniku običajno samodejno prinese tudi več hranil, koristnih za imunski sistem. Tako je pametno, da svoje obroke čim pogosteje sestavite tudi iz živil, kot so brstični ohrovt in navadni ohrovt, radič, regrat ter rukola, zelo priporočljivo pa je seveda tudi uživanje grenivk.

Grenka živila so lahko zelo koristna tudi za vašo prebavo in za uravnavanje krvnega sladkorja

Pozitiven vpliv na imunski sistem pa ni edini razlog, zaradi katerega je smiselno posegati po grenkih živilih. Hrana, ki spada v to skupino, ima tudi izjemno blagodejen vpliv na našo prebavo. V osnovi je to povezano s tem, da vsebuje precej vlaknin, hkrati pa so grenka živila pomembna za izločanje zadostnih količin prebavnih sokov in encimov. Hrana se bo posledično precej lažje prebavila. Če imate pogosto težave z napihnjenostjo, vetrovi, počasno prebavo itn., je torej vsekakor pametno, da svojo prehrano obogatite z grenkimi živili. Ta lahko za povrh pomagajo tudi pri uravnavanju krvnega sladkorja. Spodbujajo namreč izločanje inzulina, posledično pa hitrejšo in učinkovitejšo absorpcijo glukoze. Ravni krvnega sladkorja tako ne ostanejo povišane predolgo.

Z grenkimi živili do lepše kože ter do bolj zdravega lasišča in las

- Oglas -

Ne nazadnje pa so tu še »lepotni učinki« grenkih živil. Skrb za lepo in zdravo kožo se nedvomno začne pri sestavljanju jedilnika. Če pogosto posegate po sladkarijah, je utopično pričakovati, da se boste lahko izognili mozoljčkom in drugim težavam, povezanim s kožo. Po drugi strani pa lahko prehrana, bogata z grenkimi živili, prispeva k bistveno lepši koži brez vidnih nepravilnosti. Tudi to je med drugim povezano z dejstvom, da lahko v grenki hrani najdemo zares izjemno veliko vitaminov in mineralov – med njimi tudi takšnih, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na lasišče in na lase. Če vam grenka hrana trenutno ni najbolj pri srcu, boste morali sicer svojim brbončicam dati nekaj časa, da se nanjo privadijo. Vendar se bo »trening brbončic« zaradi opisanih koristi zagotovo bogato obrestoval.

- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×