Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaŠpinačo je najbolje uživati presno

Špinačo je najbolje uživati presno

MORDA VAS ZANIMA

Če moramo naše malčke prositi, naj za božjo voljo zraven makaronov pojedo še solato, špinača iz njihovega krožnika izgine, kot bi trenil. Skorajda ni človeka, ki je ne bi maral in prav je tako. Špinača je izjemno bogata z minerali, med drugim v njej najdemo kalij, kalcij, magnezij, pa tudi vitamine A, B, K, niacin in folno kislino. Poleg tega ima veliko vlaknin in pomaga naši prebavi, hkrati pa je primerna tudi za raznorazne diete, saj ima 100 g špinače samo 15 kalorij.

- Oglas -

Špinača

Pozitivni učinki špinače

Špinača vsebuje tudi več vrst flavonoidov, bogata pa je tudi s karotenoidi, ki imajo protivnetne učinke. Glede na to, da so vnetni procesi eden od vzrokov rakavih obolenj, so snovi s protivnetnim delovanjem pomembne pri preprečevanju nastanka in razširjanja rakastih celic po telesu. Raziskave so pokazale, da špinača zavira nadaljni razvoj in rast rakavih celic želodca in upočasnjuje nastanek raka kože.

Preveč kuhana špinača nam lahko škoduje

Špinača je sicer zelo zdrava zelenjava, vendar se v njej skladišči tudi nitrat, ki se sicer nahaja v zemlji. Prav zaradi tega kuhane ne smemo dolgo časa pogrevati, saj se pri visokih temperaturah nitrat pretvori v zdravju škodljiv nitrit. Če jo kuhamo, jo pokuhajmo na hitro, dovolj je že nekaj minut, še bolje pa je – sploh če gre za mlado špinačo – uživati kar surovo oz. toplotno neobdelano. Listi mlade špinače imajo izjemno bogato aromo, zato jih lahko ob koncu kuhanja primešamo raznim rižotam ali jedem s testenino, lahko pa jih pripravimo tudi v solati, bodisi same ali v kombinaciji z zeleno solato in rukolo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×