Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaŠpinačo je najbolje uživati presno

Špinačo je najbolje uživati presno

MORDA VAS ZANIMA

Če moramo naše malčke prositi, naj za božjo voljo zraven makaronov pojedo še solato, špinača iz njihovega krožnika izgine, kot bi trenil. Skorajda ni človeka, ki je ne bi maral in prav je tako. Špinača je izjemno bogata z minerali, med drugim v njej najdemo kalij, kalcij, magnezij, pa tudi vitamine A, B, K, niacin in folno kislino. Poleg tega ima veliko vlaknin in pomaga naši prebavi, hkrati pa je primerna tudi za raznorazne diete, saj ima 100 g špinače samo 15 kalorij.

- Oglas -

Špinača

Pozitivni učinki špinače

Špinača vsebuje tudi več vrst flavonoidov, bogata pa je tudi s karotenoidi, ki imajo protivnetne učinke. Glede na to, da so vnetni procesi eden od vzrokov rakavih obolenj, so snovi s protivnetnim delovanjem pomembne pri preprečevanju nastanka in razširjanja rakastih celic po telesu. Raziskave so pokazale, da špinača zavira nadaljni razvoj in rast rakavih celic želodca in upočasnjuje nastanek raka kože.

Preveč kuhana špinača nam lahko škoduje

Špinača je sicer zelo zdrava zelenjava, vendar se v njej skladišči tudi nitrat, ki se sicer nahaja v zemlji. Prav zaradi tega kuhane ne smemo dolgo časa pogrevati, saj se pri visokih temperaturah nitrat pretvori v zdravju škodljiv nitrit. Če jo kuhamo, jo pokuhajmo na hitro, dovolj je že nekaj minut, še bolje pa je – sploh če gre za mlado špinačo – uživati kar surovo oz. toplotno neobdelano. Listi mlade špinače imajo izjemno bogato aromo, zato jih lahko ob koncu kuhanja primešamo raznim rižotam ali jedem s testenino, lahko pa jih pripravimo tudi v solati, bodisi same ali v kombinaciji z zeleno solato in rukolo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×