Smoothie iz svežih fig

    Sveže fige so odlična osnova za pripravo smoothija. Ker imajo blag okus, se dobro mešajo s celo vrsto različnih sadežev.

    Fige imajo nežen okus, zato so nadvse primerne za mešanje z bananami, breskvami, jabolki, nekatrinami, hruškami in jagodami. V kolikor v smoothiju ne želite rahlega okusa po figah, mu dodajte ananas ali drugo jagodičevje. Če se odločite za pripravo zelenega smoothija iz fig, uporabite zelenjavo manj grenkega okusa.

    smoothie iz fig

    Kaj vsebujejo fige?

    Fige so odličen vir kalcija in vitaminov B (razen B12), C, E in K ter beta-karotena. Ti sadeži so tudi zelo bogati z minerali, kot so že omenjeni kalcij, železo, baker, mangezij, mangan, fosfor, kalij in cink. Fige imajo odvajalni učinek in vsebujejo visok nivo polifenolov ter antiosidantov – flavonoidov. Fige vas bodo v smoothiju prijetno nasitile, saj mu bodo dodale ravno dovolj kalorij, da se ne boste počutili lačne. Tri fige srednje velikosti vsebujejo približno 110 kalorij, 1 gram beljakovin in 0,4 grama maščob.

    Nekaj receptov za smoothije iz fig

    Za smoothie iz fig in banan potrebujete: 2 olupljeni banani, 3 sveže fige, 2 pesti sveže mlade špinače (ali druge listnate zelenjave), 2 dl vode. Okus lahko še izboljšate s svežimi ali zamrznjenimi jagodami, breskvami ali nektarinami. Ta smoothie imea 300 kalorij.

    Za smoothie iz fig in breskev potrebujete: 1 večjo breskev, 3 sveže fige, 2 pesti sveže mlade špinače (ali druge listnate zelenjave), 2 dl vode. Ta smoothie ima 200 kalorij.

    Za smoothie izbirajte sveže fige, saj se suhe ne mešajo dobro. Najboljše sveže fige so debelušne, mehke in medenega okusa. Porabite jih hitro, saj so zelo hitro pokvarljive.

    Več o okusnih figah si lahko preberete tukaj.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte