DomovRevija Bodi ekoRevija Bodi eko, Junij 2022

Revija Bodi eko, Junij 2022

Motnje spanja in zelišča, s katerimi si lahko pomagamo, da lažje in boljše spimo

Psihične obremenitve vplivajo na telesne funkcije in veliko različnih motenj vpliva na naš spanec. Vloga fitoterapije je pri motnjah spanja pogosto zelo dobra terapija, saj se rastline oprimejo različnih telesnih funkcij in so odlična naravna rešitev pri premagovanju težav. Sicer pa jih naše telo zelo dobro prenaša in imajo dolgoletno tradicijo, po drugi strani pa veliko znanstvenih dokazov o njihovem blagodejnem delovanju.

7 poletnih zelišč brez katerih ne gre

Stari rek pravi, da za vsako bolezen rožica raste. Narava je v razcvetu, zato imamo v poletnih mesecih na voljo številna zelišča, ki bi jih bilo škoda spregledati. Iz sedmih najbolj koristnih in vsestranskih poletnih zelišč si lahko pripravimo domače pripravke in si tako na naraven način pomagamo pri lajšanju težav in ohranjanju zdravja.

Miran Možina – psihiater in psihoterapevt – Pandemično večanje neenakosti nas gotovo bolj ogroža kot virus

Pandemično večanje neenakosti nas gotovo bolj ogroža kot covid, saj je že dolgo znano, da neenakost korelira s slabšanjem telesnega in duševnega zdravja ljudi, naraščanjem kriminala in zmanjševanjem zaupanja med ljudmi, poudarja v pogovoru psihiater in psihoterapevt Miran Možina. Med drugim smo zvedeli tudi, kaj je nevarnejše od virusa, o odgovornosti in zaupanju v družbi in kakšno šolo bi si želeli danes.

10 sestavin za pomiritev razdražene kože

Nekatere snovi lahko poskrbijo za posebej hitro in uspešno pomiritev razdražene kože. Za vas smo pripravili izbor tovrstnih sestavin. Nekatere izmed njih lahko uporabite v domačih kozmetičnih pripravkih, seznam pa je koristen tudi pri kupovanju kozmetike.

Možganska megla kot posledica pomanjkanja pomembnih hranil

Možganska megla (ang. brain fog) je izraz, ki je zelo poveden. Tudi če vas niso še nikoli mučile tovrstne težave, vam je najverjetneje hitro jasno, za kaj gre in kako se počuti nekdo, ki se spopada z možgansko meglo. Med najbolj tipične simptome spadajo težave z zbranostjo, pozabljivost, oteženo procesiranje informacij in nasploh občutek, kot bi bili vaša glava in okolica polni … da, prav ste uganili, megle!

Kako ublažiti vplive stresa?

Leto 2020 so si mnogi predstavljali kot začetek nečesa novega, izjemnega, prelomnega. In novo desetletje nam je res prineslo leto, ki ga verjetno ne bomo nikoli pozabili. Nihče si ni mislil, da bo prišlo do takšnih sprememb, še manj, da bodo udarile naše zdravje, ekonomijo in ves svet. Kakšna izkušnja!

Miša Pušenjak: Radič lahko pridelujemo celo leto, samo sorte moramo poznati

Radič je vrtnina, ki jo zagotovo prav vsi poznamo. Številni niso navdušeni nad njim, moti jih grenčina listov. A naj povem, da je prav ta grenčina tista dodana vrednost te listnate zelenjave, ki je druge vrtnine nimajo. Že v začetku sem omenila, da obstajajo letne in prezimne sorte radiča. Veliko vas kupuje seme v trgovinah brez očal, pomembne so vam samo slike. Pri peteršilju (pastinaku) in pri radiču se to ne obnese vedno najbolje.


Vabimo vas, da nas pokličete na 01 292 72 53 ali izpolnite spletno naročilnico. Za vse nove naročnike pripravili še posebno zanimiva in uporabna darilca.


Poletje, čas za krepitev srca

Po tradicionalni kitajski medicini je poletje obdobje srca, zato je to čas, ko je priporočljivo še posebej dobro poskrbeti, da je naše srce v najboljši možni formi. Na kakšne načine ga lahko krepimo, nam je zaupala strokovnjakinja na področju tradicionalne kitajske medicine, doktorica Wei Tian.

O učinkovitosti rastlinskih virov maščobnih kislin omega-3

Obstajajo tri glavne oziroma najpomembnejše skupine maščobnih kislin omega-3. To so alfalinolenska kislina (»alpha-linolenic acid« oziroma ALA), eikozapentaenojska kislina (»eicosapentaenoic acid« oziroma EPA) in dokozaheksaenojska kislina (»docosahexaenoic acid« oziroma DHA). Rastlinski viri običajno vsebujejo predvsem prvo vrsto, torej alfalinolensko kislino. Ali to pomeni, da na primer vegani telesu ne morejo zagotoviti vseh potrebnih maščobnih kislin omega-3 v zadostnih količinah?

Prebrali boste lahko še:

  • Recepti za poletne vegi burgerje
  • Kako varno zamenjato amalgamske zalivke in kdaj je to potrebno
  • Kaj je siva voda
  • Samodisciplina pri privajanju na zdravo prehrano
  • Eko in modno na plažo
  • Naravni pristopi za spopadanje z bolečinami
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×