Aditiv E466 najverjetneje nevarnejši, kot se je verjelo doslej

Aditiv karboksimetil celuloza se uporablja pri izdelavi najrazličnejših živil. Pogosteje se je začel uporabljati v 60. letih prejšnjega stoletja.

Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.
Zdravje & prehranaRazbijmo prehranske mite

Razbijmo prehranske mite

MORDA VAS ZANIMA

Ob poplavi informacij o zdravi prehrani se morda s katerimi informacijami še vedno lovimo ali pa še vedno zmotno verjamemo nekaterim trditvam. Morda sami sebi prigovarjamo kaj, kar preprosto nima smisla? Razbijmo nekaj prehranskih mitov.

- Oglas -

Miti o prehrani

Preskočil bom zajtrk, tako bom kalorije lahko porabil kasneje

Preskakovanje obrokov ni nikoli zdravo in najverjetneje razlog za preskok obroka ne tiči pri zdravju, pač pa pri kalorijah. Veliko ljudi še vedno preskakuje obroke, z mislijo da se bodo odpovedali dodatnim kalorijam, kar pa za naš organizem ni dobro. Hranjenje nam ne bi smelo predstavljati stresa, ampak užitek.

Goljufivi dnevi

Nekateri se radi držijo svojih diet in svojih urnikov telovadbe in hrepenijo po dnevu, ki ga imajo seveda izbranega vnaprej, ko bodo jedli, karkoli jim bo srce poželelo. Za vaše splošno počutje bo bolje, če jeste vsaj 80% časa zdravo,preostali čas pa grešite. Ko boste kar naenkrat pojedli večje količine nezdrave hrane, že res, da se od tega ne boste zredili, če boste naslednje dni telovadili, ampak za vaše zdravje tak šok ni zdrav.

Telovadba in nagrada

Že spet smo pri nagrajevanju. Tovrstno mišljenje je sicer morda res učinkovito pri oblikovanju telesa, ni pa zdravo. Poleg tega boste cele dneve miselno okupirani s hrano ter z načrtovanjem telovadbe in jedilnikov. Mar res želite razmišljati samo o prehrani?

Nizka vsebnost maščob

- Oglas -

Vir in kakovost maščob je nekaj najpomembnejšega, kar lahko zagotovite svojemu telesu. Ne nasedajte prodajnim trikom »brez maščob«, saj je tem izdelkom velikokrat za okus dodan sladkor. Izogibajte se nezdravim in nasičenim maščobam, predvsem margarini in posnetim mlečnim izdelkom, saj s postopkom odvzemanja maščob poskrbijo, da se v mlečnih izdelkih ne morejo topiti v maščobah topni vitamini.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×