Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaRazbijmo prehranske mite

Razbijmo prehranske mite

MORDA VAS ZANIMA

Ob poplavi informacij o zdravi prehrani se morda s katerimi informacijami še vedno lovimo ali pa še vedno zmotno verjamemo nekaterim trditvam. Morda sami sebi prigovarjamo kaj, kar preprosto nima smisla? Razbijmo nekaj prehranskih mitov.

- Oglas -

Miti o prehrani

Preskočil bom zajtrk, tako bom kalorije lahko porabil kasneje

Preskakovanje obrokov ni nikoli zdravo in najverjetneje razlog za preskok obroka ne tiči pri zdravju, pač pa pri kalorijah. Veliko ljudi še vedno preskakuje obroke, z mislijo da se bodo odpovedali dodatnim kalorijam, kar pa za naš organizem ni dobro. Hranjenje nam ne bi smelo predstavljati stresa, ampak užitek.

Goljufivi dnevi

Nekateri se radi držijo svojih diet in svojih urnikov telovadbe in hrepenijo po dnevu, ki ga imajo seveda izbranega vnaprej, ko bodo jedli, karkoli jim bo srce poželelo. Za vaše splošno počutje bo bolje, če jeste vsaj 80% časa zdravo,preostali čas pa grešite. Ko boste kar naenkrat pojedli večje količine nezdrave hrane, že res, da se od tega ne boste zredili, če boste naslednje dni telovadili, ampak za vaše zdravje tak šok ni zdrav.

Telovadba in nagrada

Že spet smo pri nagrajevanju. Tovrstno mišljenje je sicer morda res učinkovito pri oblikovanju telesa, ni pa zdravo. Poleg tega boste cele dneve miselno okupirani s hrano ter z načrtovanjem telovadbe in jedilnikov. Mar res želite razmišljati samo o prehrani?

Nizka vsebnost maščob

- Oglas -

Vir in kakovost maščob je nekaj najpomembnejšega, kar lahko zagotovite svojemu telesu. Ne nasedajte prodajnim trikom »brez maščob«, saj je tem izdelkom velikokrat za okus dodan sladkor. Izogibajte se nezdravim in nasičenim maščobam, predvsem margarini in posnetim mlečnim izdelkom, saj s postopkom odvzemanja maščob poskrbijo, da se v mlečnih izdelkih ne morejo topiti v maščobah topni vitamini.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×