Razbijmo prehranske mite

Ob poplavi informacij o zdravi prehrani se morda s katerimi informacijami še vedno lovimo ali pa še vedno zmotno verjamemo nekaterim trditvam. Morda sami sebi prigovarjamo kaj, kar preprosto nima smisla? Razbijmo nekaj prehranskih mitov.

Miti o prehrani

Preskočil bom zajtrk, tako bom kalorije lahko porabil kasneje

Preskakovanje obrokov ni nikoli zdravo in najverjetneje razlog za preskok obroka ne tiči pri zdravju, pač pa pri kalorijah. Veliko ljudi še vedno preskakuje obroke, z mislijo da se bodo odpovedali dodatnim kalorijam, kar pa za naš organizem ni dobro. Hranjenje nam ne bi smelo predstavljati stresa, ampak užitek.

Goljufivi dnevi

Nekateri se radi držijo svojih diet in svojih urnikov telovadbe in hrepenijo po dnevu, ki ga imajo seveda izbranega vnaprej, ko bodo jedli, karkoli jim bo srce poželelo. Za vaše splošno počutje bo bolje, če jeste vsaj 80% časa zdravo,preostali čas pa grešite. Ko boste kar naenkrat pojedli večje količine nezdrave hrane, že res, da se od tega ne boste zredili, če boste naslednje dni telovadili, ampak za vaše zdravje tak šok ni zdrav.

Telovadba in nagrada

Že spet smo pri nagrajevanju. Tovrstno mišljenje je sicer morda res učinkovito pri oblikovanju telesa, ni pa zdravo. Poleg tega boste cele dneve miselno okupirani s hrano ter z načrtovanjem telovadbe in jedilnikov. Mar res želite razmišljati samo o prehrani?

Nizka vsebnost maščob

Vir in kakovost maščob je nekaj najpomembnejšega, kar lahko zagotovite svojemu telesu. Ne nasedajte prodajnim trikom »brez maščob«, saj je tem izdelkom velikokrat za okus dodan sladkor. Izogibajte se nezdravim in nasičenim maščobam, predvsem margarini in posnetim mlečnim izdelkom, saj s postopkom odvzemanja maščob poskrbijo, da se v mlečnih izdelkih ne morejo topiti v maščobah topni vitamini.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.