Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Zdravje & prehranaPreprosti triki za bolj zdravo kuhanje za vse, ki nimate časa

Preprosti triki za bolj zdravo kuhanje za vse, ki nimate časa

MORDA VAS ZANIMA

Včasih je zaradi pomanjkanja časa težko pripraviti zdrav obrok, a vseeno lahko upoštevate nekaj preprostih trikov, s katerimi bo vaš obrok kljub časovni stiski bolj zdrav in hranljiv.

- Oglas -

Zdrava kuhinja

  1. V kuhinji imejte le kakovostno olivno ali kokosovo olje, znebite se predelanih olj.

Zdrave maščobe so ključne za pravilno delovanje telesa, a namesto predelanih industrijskih olj uporabljajte visokokakovostna olja, denimo olivno ali kokosovo.

  1. Založite se z raznovrstno zamrznjeno zelenjavo in jo dodajate k čim več jedem.

Čeprav seveda ni tako zdrava kot sveža, je zamrznjena zelenjava še vseeno polna vitaminov, in mineralov. Ker je že pripravljena za uporabo,  pa vam prihrani ogromno časa. Ker jo lahko hranite v zamrzovalniku, vam tako nikoli ne bo zmanjkalo zelenjave.

  1. Zelenjave toplotno ne obdelujte preveč in jo začinite z malo maščobe

Nikar preveč toplotno ne obdelujte zelenjave, saj se bodo dragocena hranila zaradi visokih temperatur uničila. Zelenjavo vedno začinite z malce visoko kakovostne maščobe, saj je ta potrebna, da se hranila v telesu pravilno vsrkavajo.

  1. Založite se z viri kompleksnih ogljikovih hidratov

- Oglas -

Namesto riža ali krompirja se odločite za polnozrnate testenine, kvinojo ali rjavi riž. Res je, da se običajno kuhajo malce dlje, a zato ne boste imeli tako velikih težav z nihanjem sladkorja v krvi, ki bi povzročil lakoto.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×