Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.

Hujšanje z Luno – je vesolje naklonjeno vitki postavi?

V poplavi takšnih in drugačnih diet ste zagotovo že slišali tudi za Lunino dieto oz. hujšanje z Luno.

Luskavica – kožna težava, ki jo lahko precej omilimo

Luskavica je ena tistih bolezni, ki niso nalezljive in ne ogrožajo življenja, vsekakor pa bolnike zelo prizadenejo.

S katerimi rastlinami si lahko pomagamo pri težavah s srcem?

Tokrat bomo govorili o rastlinah, ki ugodno delujejo na zdravje srca in krvožilnega sistema.

To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.
Zdravje & prehranaPopolna večerna rutina glede na vaše osebnostne značilnosti

Popolna večerna rutina glede na vaše osebnostne značilnosti

MORDA VAS ZANIMA

Znano je, da lahko ustaljena večerna rutina pripomore h kakovostnejšemu spancu. Toda pri tem je smiselno upoštevati, da ne obstaja ena sama, idealna večerna rutina, ki bi ustrezala vsem. Pomembno je torej, da svojo večerno rutino oblikujete tako, da bo imela resnično optimalen vpliv na vas in na vaš spanec. Eden od dejavnikov, ki ga je pri tem smiselno upoštevati, so vaše osebnostne lastnosti. Preverite, kateri od spodnjih osebnostnih tipov se najbolj sklada z vašim karakterjem in katere večerne dejavnosti so lahko tako še posebej koristne za vas …

Tip 1: AMBICIOZNEŽ

- Oglas -

Ali spadate med zelo ambiciozne osebe, ki ne odnehajo, dokler ne dosežejo želenega cilja? V tem primeru se zvečer najverjetneje precej težko umirite, saj najbrž tudi v postelji razmišljate o različnih načrtih in o najboljših taktikah. Svetujemo vam, da v svojo večerno rutino vključite pisanje dnevnika. To bo zbistrilo vaše misli in vam dalo občutek nadzora nad dogajanjem, zato se boste pred spanjem lažje vsaj malce sprostili.

Tip 2: INTROVERTIRANEC

Čeprav nimate nič proti dobri družbi, precej bolj uživate takrat, ko ste sami. Prepogoste socialne interakcije vam namreč izpijejo precej energije. Če podnevi težko najdete čas zase, je še posebej pomembno, da si ga vzamete zvečer. Obenem pa je za vas zelo pomembna tudi spalnica, ki je urejena tako, da zagotavlja čim več udobja. Naj vam torej ne bo škoda denarja za kakovostno vzmetnico in posteljnino, resnično udobno pižamo, napravo za ustvarjanje belega šuma in druge dodatke, ki pripomorejo h kakovostnejšemu spancu.

Tip 3: ANKSIOZNEŽ

V to skupino spadajo osebe, ki ogromno časa posvetijo razmišljanju o tem, kaj vse bi šlo lahko narobe, posledično pa so zelo tesnobne oziroma nemirne, kar seveda nemalokrat vpliva tudi na kakovost spanja. Tovrstne težave lahko poskušate ublažiti tako, da se zvečer čim bolje pripravite na naslednji dan. Vaša večerna rutina naj bo sestavljena iz izbire oblačil, ki jih boste oblekli zjutraj, ter priprave zajtrka, torbe in seznama opravil, ki vas čakajo. Obenem pa so lahko za vas zelo koristne večerne dihalne vaje.

Tip 4: AVANTURIST

Medtem ko anksioznež težko zaspi zaradi skrbi, imate sami nasprotno težavo: pred spanjem se težko umirite zaradi skorajda otroškega vznemirjenja, saj že nestrpno čakate na to, kaj bo prinesel naslednji dan. Poskrbite, da vam bo večerna rutina zagotovila čim več užitka, saj se boste tako lažje osredotočili na tukaj in zdaj. Odlična izbira je lahko aromaterapija, ki bo poskrbela za prijetno razvajanje, obenem pa za umiritev.

Tip 5: ALTRUIST

- Oglas -

Ogromno časa in energije posvetite skrbi za tujo srečo, pri tem pa pogosto zanemarite sebe. Čeprav je vaša požrtvovalnost zagotovo hvalevredna lastnost, pazite, da boste vsaj zvečer tudi malce »sebični«. Privoščite si sproščujočo kopel in nego kože s kakovostno kozmetiko.

Tip 6: SENTIMENTALNEŽ

Ste izjemno čustvena oseba, toda ker bi bili lahko vaši odzivi v mnogih situacijah označeni za pretirano sentimentalne, pogosto skrivate prave občutke. Prav zato je pomembno, da vsaj zvečer pustite svojim čustvom, da privrejo na plan, saj bo to poskrbelo za precejšnje olajšanje. Pri tem si lahko pomagate s poslušanjem glasbe, ena od možnost pa je tudi to, da v svojo večerno rutino vključite poljubno obliko ustvarjanja.

Tip 7: NEZMERNEŽ

Vse, kar počnete, počnete zelo intenzivno. Vaši načrti se stalno spreminjajo, saj se zelo hitro navdušite nad nečim novim, pri tem pa povsem pozabite na tisto, nad čimer ste se navduševali še pred nedavnim. Tovrstno življenje seveda zahteva ogromno energije. Če ne boste previdni, se boste prej ali slej sesuli. Eden od načinov, kako to preprečiti, je večerna rutina, ki poskrbi za razbremenitev vašega telesa, ki je najverjetneje precej napeto. Odlična izbira za večerno rutino je lahko joga, vendar pri tem pazite, da vas ne bo zaneslo v zelo intenzivne treninge.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×