Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Dom & energijaPazljivo pri odmetavanju snega

Pazljivo pri odmetavanju snega

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav se morda komu zdijo navodila za pravilno kidanje snega smešna, vam bo vaše telo, predvsem hrbtenica, hvaležno, če boste pri opravljanju tega zimskega opravila pomislili nanj in se tako morda izognili tudi kakšni poškodbi. Odmetavanje snega namreč nikakor ni brez pasti, saj lahko, če ga izvajamo neogreti in nepravilno, pripelje tudi do poškodb, posebej, če je sneg moker.

- Oglas -

Odmetavanje snega

Pripravite se

Odmetavanje snega je lahko tudi odlična rekreacija, v uri čiščenja lahko porabite do 400 kalorij. Pri tem se lahko odlično razgibate in hkrati počistite površine. Že preden pričnete s tem zimskim opravilom se dobro opremite. Izberite primerno lopato, ki naj ne bo prevelika in naj bo po možnosti ergonomsko oblikovana. Oblecite topla in funkcionalna oblačila. Še posebej pomembna je obutev, ki vam mora zagotoviti, da ste na snegu stabilni, da vam ob morebitnem stiku z ledeno površino ne bo spodrsnilo in da bodo vaša stopala ostala suha. Roke zaščitite z rokavicami.

Ogrejte se

Čeprav se vam morda zelo mudi z odmetavanjem snega, se z lopato nikakor takoj ne zaletite v sveže zapadli sneg. Ključno je, da si pred odmetavanjem snega vzamete čas za ogrevanje. Poskakujte na mestu, sprehodite se po stopnicah, krožite z rokami. Če imate težave s hrbtenico ali ste srčni bolnik, če imate težave z zelo visokim krvnim tlakom ali osteoporozo, potem kidanje snega prepustite drugim.

Kako pravilno odmetavati sneg?

Nikakor snega ne odmetavajte z upognjeno hrbtenico, z leve proti desni,  saj lahko pride do hkrati do fleksije in rotacije hrbtenice, kar je nevarna kombinacija in lahko pripelje do poškodb. Sneg  zato raje potiskajte kot nosite. Če morate lopato dvigniti,  se upognite v kolenih in namesto s hrbtenico breme dvigujte z nogami. Izogibajte se metanju snega prek rame in sunkovitega zasuka v telesu, saj je to eden od najpogostejših vzrokov za poškodbe hrbtenice. Če čistite večjo površino, se med odmetavanjem večkrat ustavite. Če čutite bolečine v hrbtu, z odmetavanjem prenehajte.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×