Revija Bodi eko, februar 2022

Pred vami je prva letošnja številka revije Bodi eko. V njen boste našli kup nasvetov in receptov, s katerimi si boste lahko na naraven način izboljšali svoje zdravje in počutje.

Zakaj je tako težko videti dobro v sočloveku?

Prehitro obsojanje je zelo razširjena težava. Tako sočloveku hitro pripišemo slabe namene, precej težje pa v drugih ljudeh ugledamo dobro – tudi ko gre za naše bližnje.

Uporaba tehnologije za prepoznavo obraza pri razdeljevanju šolskih kosil

Vodstvo teh šole se je odločilo, da pri razdeljevanju šolskih kosil uvede metodo, ki temelji na prepoznavanju obrazov.

Preprost trik za vse, ki zvečer težko zaspite

Koliko časa običajno mine od vašega odhoda v posteljo do trenutka, ko potonete v zaslužen spanec?

Se je 6. množično izumrtje že začelo?

Naš planet je bil priča petim množičnim izumrtjem, ki so bila povezana z naravnimi fenomeni, neodvisnimi od človeka.

Služila s prodajo svojih vetrov, na koncu pa pristala v bolnišnici

Stephanie Matto, ki je zaslovelav priljubljeni resničnostni oddaji 90 dni do poroke, se je pred nedavnim lotila zelo nenavadne poslovne dejavnosti.

Za multiplo sklerozo je najverjetneje kriv virus Epstein-Barr

Multipla skleroza je kompleksna avtoimunska bolezen, za katero je značilno propadanje mielinskih ovojnic, ki obdajajo živčne celice. Imunski sistem začne namreč mielin zaznavati kot...

Katera zelišča odpravijo kandido?

Kandida pa v telesu sprošča strupe, kar lahko privede do različnih črevesnih težav, kot so vnetja, izmenične diareje in zaprtja.
Zdravje & prehranaČe imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

Če imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

MORDA VAS ZANIMA

Mišični krči mnogokrat nastanejo med telesno vadbo, včasih pa so posledica dolgotrajne lege telesa v nekem položaju. Povzročajo jih dehidracija, stres, utrujenost in mišična preobremenjenost, včasih pa so povezani tudi s pomanjkanjem mineralov, predvsem natrija in kalija.

- Oglas -

Mišični krči

Krivda leži v nizki vrednosti elektrolitov

Nizke vrednosti mineralov, ki jih imenujemo tudi elektroliti, lahko prispevajo k mišičnim krčem. Med elektrolite uvrščamo kalij, natrij, kalcij in magnezij. Potrebam po natriju lahko zadostimo s hrano (zdrave soli), hkrati pa moramo biti pozorni tudi na zadosten vnos ostalih mineralov. Dober vir magnezija so polnozrnat kruh, orehi, fižol in kosmiči. Kalij je v sadju in zelenjavi, predvsem v bananah, pomarančah in melonah. Kalcija je veliko v zelju, ohrovtu, v tofuju in v mlečnih izdelkih.

Uživajte dodatke kalcija in magnezija

V primeru, da na način prehranjevanja že pazite, vendar se mišični krči še kar pojavljajo, začnite jemati dodatke kalcija in magnezija. Uživajte 500 mg kalcija in 500 mg magnezija dvakrat na dan, s tem boste nedvomno zadostili dnevnim potrebam po vnosu obeh mineralov in mišični krči bodo ponehali. Magnezija ne smete uživati brez kalcija, minerala sta odvisna drug od drugega.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×