Če imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

Mišični krči mnogokrat nastanejo med telesno vadbo, včasih pa so posledica dolgotrajne lege telesa v nekem položaju. Povzročajo jih dehidracija, stres, utrujenost in mišična preobremenjenost, včasih pa so povezani tudi s pomanjkanjem mineralov, predvsem natrija in kalija.

Mišični krči

Krivda leži v nizki vrednosti elektrolitov

Nizke vrednosti mineralov, ki jih imenujemo tudi elektroliti, lahko prispevajo k mišičnim krčem. Med elektrolite uvrščamo kalij, natrij, kalcij in magnezij. Potrebam po natriju lahko zadostimo s hrano (zdrave soli), hkrati pa moramo biti pozorni tudi na zadosten vnos ostalih mineralov. Dober vir magnezija so polnozrnat kruh, orehi, fižol in kosmiči. Kalij je v sadju in zelenjavi, predvsem v bananah, pomarančah in melonah. Kalcija je veliko v zelju, ohrovtu, v tofuju in v mlečnih izdelkih.

Uživajte dodatke kalcija in magnezija

V primeru, da na način prehranjevanja že pazite, vendar se mišični krči še kar pojavljajo, začnite jemati dodatke kalcija in magnezija. Uživajte 500 mg kalcija in 500 mg magnezija dvakrat na dan, s tem boste nedvomno zadostili dnevnim potrebam po vnosu obeh mineralov in mišični krči bodo ponehali. Magnezija ne smete uživati brez kalcija, minerala sta odvisna drug od drugega.

Kliknite na ← → za premikanje

DELI
Lina Zalaznik
Študentka Primerjalne književnosti z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.