Če imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

Mišični krči mnogokrat nastanejo med telesno vadbo, včasih pa so posledica dolgotrajne lege telesa v nekem položaju. Povzročajo jih dehidracija, stres, utrujenost in mišična preobremenjenost, včasih pa so povezani tudi s pomanjkanjem mineralov, predvsem natrija in kalija.

Mišični krči

Krivda leži v nizki vrednosti elektrolitov

Nizke vrednosti mineralov, ki jih imenujemo tudi elektroliti, lahko prispevajo k mišičnim krčem. Med elektrolite uvrščamo kalij, natrij, kalcij in magnezij. Potrebam po natriju lahko zadostimo s hrano (zdrave soli), hkrati pa moramo biti pozorni tudi na zadosten vnos ostalih mineralov. Dober vir magnezija so polnozrnat kruh, orehi, fižol in kosmiči. Kalij je v sadju in zelenjavi, predvsem v bananah, pomarančah in melonah. Kalcija je veliko v zelju, ohrovtu, v tofuju in v mlečnih izdelkih.

Uživajte dodatke kalcija in magnezija

V primeru, da na način prehranjevanja že pazite, vendar se mišični krči še kar pojavljajo, začnite jemati dodatke kalcija in magnezija. Uživajte 500 mg kalcija in 500 mg magnezija dvakrat na dan, s tem boste nedvomno zadostili dnevnim potrebam po vnosu obeh mineralov in mišični krči bodo ponehali. Magnezija ne smete uživati brez kalcija, minerala sta odvisna drug od drugega.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.