Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehranaČe imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

Če imate pogosto probleme z mišičnimi krči, pazite na vnos mineralov

MORDA VAS ZANIMA

Mišični krči mnogokrat nastanejo med telesno vadbo, včasih pa so posledica dolgotrajne lege telesa v nekem položaju. Povzročajo jih dehidracija, stres, utrujenost in mišična preobremenjenost, včasih pa so povezani tudi s pomanjkanjem mineralov, predvsem natrija in kalija.

- Oglas -

Mišični krči

Krivda leži v nizki vrednosti elektrolitov

Nizke vrednosti mineralov, ki jih imenujemo tudi elektroliti, lahko prispevajo k mišičnim krčem. Med elektrolite uvrščamo kalij, natrij, kalcij in magnezij. Potrebam po natriju lahko zadostimo s hrano (zdrave soli), hkrati pa moramo biti pozorni tudi na zadosten vnos ostalih mineralov. Dober vir magnezija so polnozrnat kruh, orehi, fižol in kosmiči. Kalij je v sadju in zelenjavi, predvsem v bananah, pomarančah in melonah. Kalcija je veliko v zelju, ohrovtu, v tofuju in v mlečnih izdelkih.

Uživajte dodatke kalcija in magnezija

V primeru, da na način prehranjevanja že pazite, vendar se mišični krči še kar pojavljajo, začnite jemati dodatke kalcija in magnezija. Uživajte 500 mg kalcija in 500 mg magnezija dvakrat na dan, s tem boste nedvomno zadostili dnevnim potrebam po vnosu obeh mineralov in mišični krči bodo ponehali. Magnezija ne smete uživati brez kalcija, minerala sta odvisna drug od drugega.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×