Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaČiščenje in regeneracija telesa z masažo

Čiščenje in regeneracija telesa z masažo

MORDA VAS ZANIMA

Redna masaža je vrsta zdravljenja, s pomočjo katere se lahko znebite škodljivih snovi in odstranite telesne strupe, ki so se zaradi napačnih miselnih procesov, onesnaženega okolja ali neprimernega življenjskega sloga nakopičili v vašem telesu.

- Oglas -

Masaža lahko pripomore k izboljšanju vašega zdravstvenega stanja. Kronični bolniki lahko ublažite svojo bolezen, zdravim ljudem pa bo terapija prinesla dodatno veselje do življenja in osebno zadovoljstvo.

Masažo lahko izvajate doma, in sicer v obliki samomasaže, ki naj postane del vaše jutranje rutine.

Masaža z oljem

Masaža z oljem

  • Masaža z oljem ne koristi samo telesu (živcem, mišičevju, prebavi), temveč blagodejno vpliva tudi na duha in dušo.
  • Najboljši čas za masažo z oljem je zjutraj, preden se oprhate. Usedite se na stol ali uležite na tla, prekrita z brisačo.
  • Olje nanesite na telo, vendar le toliko, kolikor ga zares potrebujete. Masirajte z gladenjem in krožnimi gibi.
  • Tehniko gladenja uporabite pri masaži nadlahtne in podlahtne mišice ter stegen in goleni. S krožnimi gibi masirajte sklepe, trebuh in oprsje.
  • Če zjutraj nimate dovolj časa za masažo celega telesa, si jo privoščite zvečer. Pomembno je, da se masirate pred obrokom.
  • Druga možnost je, da zmasirate samo določene dele telesa, na primer obraz, ušesa, roke in noge. Tako boste porabili manj časa, učinek pa bo prav tako blagodejen.

Pri vsaki masaži z oljem morate biti sproščeni.

Glava

- Oglas -

S krožnimi gibi počasi masirajte kožo na glavi. Začnite ob sprednjem robu lasišča in nadaljujte navzdol proti tilniku.

Ušesa

Obe ušesi masirajte istočasno od zgoraj navzdol ter nazaj navzgor.

Čelo

S konicami prstov masirajte čelo od sredine navzven. Masažo čela končajte s krožnimi gibi na sencih.

Tilnik in vrat

Z obema rokama drgnite levo in desno od rame ter se pomikajte proti robu lasišča. Sprednji del vratu rahlo pogladite od zgoraj navzdol.

Brada

S krožnimi gibi masirajte od lic do brade. Brado masirajte enako kot čelo. Na koncu s kazalcem rahlo pogladite levo in desno stran nosu.

Roke

Močno podrgnite podlaket in nadlaket. Masirajte v smeri naprej-nazaj, najprej na desni in nato na levi roki. Sklepov se lotite s krožnimi gibi. Z masažo rok začnite na ramenih, končajte pa na prstih. Vsak prst posebej nežno zmasirajte v smeri proti nohtu.

Prsni koš

S krožnimi gibi nežno masirajte prsni koš, ženske tudi okoli prsi. Prsnico previdno masirajte v smeri naprej-nazaj.

Trebuh

- Oglas -

S krožnimi gibi v smeri urnega kazalca zmasirajte trebuh.

Noge

Noge se masirajo enako kot roke. Najprej zmasirajte desno, nato levo nogo. Na koncu s krožnimi gibi zmasirajte sklepe.

Hrbet in zadnjica

V stoječem položaju z dlanmi močno zmasirajte spodnji del hrbta v smeri naprej-nazaj. Enako naredite z zadnjico.

Noge

Masažo telesa končajte pri nogah. Masirajte vsak prst posebej, istočasno tudi podplate in nart.

Za konec

Po masaži, ki naj traja 10 do 15 minut, se bo olje v kratkem času vpilo v kožo. V topli kopeli ali pod toplo prho lahko olje sperite z blagim milom.

Sezamovo olje

Za masažo z oljem je priporočljivo uporabiti visoko kakovostno, hladno stisnjeno sezamovo olje. Biti mora predhodno obdelano, kar pomeni, da ga lahko segrejete le do približno 110 stopinj. Tako olje se hitreje vpije v kožo, ker je redkejše. Poleg tega ima po ohladitvi daljši rok trajanja. Olje lahko shranite v temnih stekleničkah. Preden ga uporabite za masažo, ga je potrebno nekoliko segreti v vodni pari.

Poskrbite za vaše dobro počutje in se pustite razvajati.

Več o koristnih učinkih masaže si preberite tukaj.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×