Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.

Narava lahko poskrbi za bistveno manj zastrašujoče bolnišnice

Profesorica krajinske arhitekture se je posvetila vprašanju, kako narediti bolnišnice bolj prijazne za obiskovalce.
Zdravje & prehranaMandarine – zakladnica antioksidantov za dobro prebavo

Mandarine – zakladnica antioksidantov za dobro prebavo

MORDA VAS ZANIMA

Pozno jeseni in zgodaj pozimi se začenja sezona mandarin, ki jih poznamo tudi pod imenom klementine ali tangerine. Obstaja veliko različic mandarin, vsem pa sta skupna tanka lupina in slastno meso. Mandarine so prava zakladnica različnih antioksidantov in drugih zdravju koristnih snovi.

- Oglas -

Poleg visoke vsebnosti vitaminov A in C so mandarine tudi bogat vir vitaminov B1, B6 in B9, vlaknin ter mineralovmagnezija, kalcija in kalija. Značilno oranžno-rumeno barvo jim dajejo izjemno zdravi karotenoidi (alfa- in betakaroten, lutein, betakriptosantin, zeaksantin). Vsebujejo tudi flavonoide, kot sta npr. nobiletin in tangeretin. Z uživanjem mandarin, podobno kot ostalih citrusov, poskrbimo za optimalno ravnovesje vitaminov in mineralov v telesu.

Mandarine

Mandarine imajo ugoden vpliv na prebavo

Zaradi visoke vsebnosti prehranskih vlaknin mandarine ugodno vplivajo na prebavo: jo spodbujajo, odpravljajo zaprtje in sindrom razdražljivega črevesja ter povečujejo občutek sitosti. Mandarine imajo relativno nizek glikemični indeks, zato so primerne za diabetike in za tiste, ki želijo uravnati telesno težo.

Ogromno antioksidantov

Karotenoidi (vitamin A) v mandarinah skrbijo za dober vid in zdravo kožo, izjemno pomembni pa so tudi za delovanje imunskega sistema. Kombinacija vitamina C in flavonoidov je zaslužna za antioksidacijske lastnosti mandarin.

- Oglas -

Antioksidanti v mandarinah zmanjšujejo delovanje prostih radikalov, ščitijo DNK, upočasnjujejo proces staranja, krepijo imunsko odpornost, koristno delujejo pri kroničnih boleznih, visokem holesterolu, pomagajo pri raku, Parkinsonovi bolezni in boleznih srca in ožilja. Antioksidanti obenem izboljšujejo spomin in so odlično sredstvo v boju proti nervozi ali stresu.

Kako povečati učinek antioksidantov v mandarinah?

Antioksidante v mandarinah boste najbolje izkoristili, če jih uživate surove ali v sadnih solatah. Njihov učinek se bo povečal, če boste mandarine uživali skupaj s kostanjem, naribanim korenjem, rdečo papriko, narezano na tanke rezine, ali svežimi špinačnimi listi. Za še boljši okus vse skupaj začinite s sezamovim prelivom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×