Ste se tudi vi kdaj zalotili, da ste bili kmalu po obroku znova lačni?

Od kod ta podzavestna in nepotrebna lakota dvajset minut, pol ure po obroku? Vprašanje je res na mestu, saj si s kosilom na primer napolnimo prebavila, vsa prebava in presnova se lepo v polno začneta in sploh ni nobenega smisla, da se nam takrat oglaša lakota!

Vse, kar damo vase v tako kratkem času po obroku, ima bistveno manjše možnosti, da telo porabi. Ker je naš prebavni stroj že polno zaposlen, telo nima nikakršne druge izbire, kot da dodatno prispelo hrano vskladišči – in prav od tod izvira dodatno podkožno maščevje, ki nas potem spravlja v slabo voljo.  Izkazalo se je, da tej nepotrebni lakoti velikokrat botruje pomanjkanje kroma.

In ko se lotimo hujšanja?

Hujšanje je ponavadi povezano z razdražljivim razpoloženjem in nestrpnostjo, saj se z naporom prepričujete, da bi jedli manj. Takšna shujševalna kura je muka in resnici na ljubo ni dovolj ustrezna rešitev. Saj veste, ko se enkrat otresete odvečnih kilogramov in ste ponosni na svoj dosežek, je prva stvar, ki si jo privoščite, dobra porcija sladoleda ali pa pošten kos torte in prejšnje stanje se vrne nazaj! Spet se je izkazalo, da tudi tem težavam velikokrat botruje prav pomanjkanje kroma.

Kaj pravi medicinska znanost

Danes o opisanih dogajanjih v telesu vemo nekaj več. Gre za vlogo kroma pri presnovi ogljikovih hidratov in maščob. Krom je nujni oligo element, ki ga dobimo samo s hrano. Največ ga je v mesnih izdelkih, kruhu, školjkah, pivskem kvasu in drugod, vendar je problem v kulinariki. Karkoli s hrano počnemo, ali kuhamo, pečemo, cvremo, tudi ko jo zamrzujemo – krom se pri tem izgublja. Na manjši vnos kroma vplivajo tudi leta, saj v drugi polovici srednjih let in v tretjem življenjskem obdobju pojenjuje tudi vsrkavanje kroma iz zaužite hrane. Krom nadalje izgubljamo pri uživanju sladkarij in s potenjem. Ob vsem tem ni presenetljivo, da imajo mnogi pomanjkanje kroma v telesu.

Mnogi so bili presenečeni s kakšno lčahkoto so premagali svoje težave s čezmerno telesno težo z dodajanjem kroma kot prehranskega dopolnila. Svoje poželenje po sladkarijah in nepotrebno lakoto po jedi so mnogi odpravili, kot bi obrnili stikalo. To je zanimiva majhna zvijača, o kateri morda še niste slišali. Ko si pomagate z dodajanjem kroma, lahko odpravite svoje prehranske težave z veliko večjo verjetnostjo.

Koliko kroma potrebujemo

Naše telo dnevno potrebuje do 200 mikrogramov kroma. Zaradi prej omenjenih problemov tega v hrani redkokdaj oziroma praviloma ne dosegamo. Če se nam dogaja to, kar smo opisali prej, potem je vredno pomisliti na pomanjkanje kroma. Najbolj v ospredju so seveda lahko odvečni kilogrami. Ker z leti črevesna sluznica manj živahno vsrkava, se zato veča verjetnost, da je kroma premalo.

Dodajte krom k svoji redni prehrani

Glede na omenjene podatke ni presenetljivo, da krom lahko uspešno pomaga pri hujšanju. Področje je v nekaj desetletjih dovolj raziskano. Obstaja več oblik kroma v prehranskih dopolnilih: od kromovega klorida, ki je anorganska oblika, prek kromovega pikolinata do kvasne biomase s kromov, ki je najbolj naravna in tudi najbolj učinkovita oblika. Raziskave so pred kratkim pokazale, da je ta zadnja oblika tudi do desetkrat bolj učinkovita od dosedanjih klasičnih oblik kroma. Praksa kaže, da so učinki dodajanja kvalitetnega kroma zelo hitri, pravzaprav takojšnji: dobesedno so zapisali, kot bi obrnil stikalo.  To so pred več kot desetletjem zatrjevali ter potrdili tudi naši vrhunski univerzitetni klinični eksperti ter strokovnjaki.

Raven krvnega sladkorja se tekom dneva spreminja v odvisnosti od obrokov in gibanja. Pri pomanjkanju kroma prihaja do nestabilne ravni krvnega sladkorja (rdeča črta). Z dodajanjem Bio-Kroma vzpostavljamo normalno raven krvnega sladkorja.