Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaKako se v vročih nočeh dobro naspati

Kako se v vročih nočeh dobro naspati

MORDA VAS ZANIMA

V zadnjih nekaj dneh oziroma tednih niso izredno vroči le dnevi, temveč tudi noči. Za lažje prenašanje vročine in vsakodnevnih naporov si mora človeško telo dobro odpočiti. Če pa zvečer nikakor ne morete zaspati, ponoči pa se le premetavate, saj vam je vroče, velja upoštevati nekaj nasvetov za lažji in boljši spanec v (pre)toplih nočeh.

- Oglas -

Spanje v vročih nočeh

Zrak naj kroži

Za čim boljši spanec mora biti v spalnici prijetno in ne prevroče. V teh dneh omogočite, da zrak v spalnici kroži. Če ne gre skozi priprto ali odprto okno ter vrata, lahko poskusite tudi z ventilatorjem, vendar ga ne usmerite neposredno vase, saj ne želite tvegati svojega zdravja.

Ne le spalnica sama, dihati mora tudi postelja. Za boljši spanec uporabite lanene odeje, ki so dobra rešitev za tople poletne noči, svoj vzglavnik pa zamenjajte za manjšega in morda manj čvrstega. Velike in razkošne blazine namreč glavo le še bolj ogrejejo. V nočeh naj bo na prvem mestu vaše udobje, zato si nadenite ohlapno bombažno majico, hladneje pa vam bo tudi, če boste imeli ležišče čim bližje tlom. Toplota se namreč dviga in v spalnici je pri tleh najhladnejše. Pred odprto okno lahko namestite vlažno odejo, prepih pa bo naredil svoje.

Če v postelji še vedno potrebujete dodatno hlajenje, lahko termofor ali plastenko napolnite z vodo, jo zamrznete in se z njo hladite, v zamrzovalnik pa lahko za nekaj časa položite tudi brisačo in se z njo ogrnete, da nekoliko ohladite svoje pregreto telo.

Ohladite svoje noge

- Oglas -

Ste kdaj opazili, da vas, če vas zebe v noge, počasi začne hladiti tudi po drugih delih telesa? To lahko izkoristite tudi v teh dneh: noge nekaj časa namakajte v hladni vodi in postopoma se bo ohladilo celotno telo. Nekaj pa lahko naredite tudi s primerno prehrano: jejte manjše obroke, da prebavni sistem ne bo preobremenjen in tako dodatno ogreval vašega telesa. In še nasvet naših babic: podlaga iz trstičja ne bo najbolj mehka, je pa zračna in hladnejša.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×