Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaKako pridobiti endorfin in postati bolj srečen

Kako pridobiti endorfin in postati bolj srečen

MORDA VAS ZANIMA

Endorfin je hormon v našem telesu, ki se izloča v možganih. Sprošča se, ko v telesu nastane stres, zato da ga pomaga obvladovati. Gre za naravnega blažilca bolečine, ki je po učinku podoben morfiju. Povečajte endorfin v svojem telesu s preprostimi triki.

- Oglas -

Čokolada endorfin

Vonj vanilije ali sivke

Vonj vanilje pomaga zmanjšati anksioznost, ki je pogosto povezana z depresijo. Eterično olje lahko dodate v svoje svečke in si jih prižgete med sprostilno kopeljo.

Temna čokolada

Kakav je eden izmed najpogostejših virov magnezija, ki nam zmanjšuje stres in izboljšuje spanje. Poleg tega pa je odličen za spodbujanje endorfina, saj vsebuje kemikalije, ki povzročajo reakcije v možganih, ki zmanjšujejo bolečino, tesnobo, stres in krepijo naše notranje zadovoljstvo.

Pekoča hrana

Pekoča hrana v večini primerov vsebuje kapsaicin, alkaloid, ki deluje na center za uravnavanje temperature. Kapsaicin se veže na bolečinske receptorje v živčnih celicah sluznice. Pekoča hrana prek trivejnega živca sporoča možganom, da sprostijo endorfin.

Nežnost

- Oglas -

Univerza v Stanfordu je pokazala, da že en sam dotik lahko zmanjša stopnjo stresa v telesu. Zdravo spolno življenje z obilo nežnosti in dotikov, bo ugodno vplivalo tudi na vaše duševno počutje.

Smeh

Smeh je pol zdravja, morda ni tako brezpomenska fraza. Gre za brezplačno zdravilo, ki znižuje krvni tlak, spodbuja delovanje imunskega sistema in zmanjšuje stresne hormone ter pomaga uravnavati in zmanjšati bolečino v telesu.

Vitamin C

Vitamin C neposredno pomaga pri proizvodnji endorfina v telesu. Živila bogata z vitaminom C, bodo spodbudila ta proces. Paprika, limone, limete in jagode bodo pomagale pri sproščanju endorfina v vašem telesu.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×