Kako pridobiti endorfin in postati bolj srečen

Endorfin je hormon v našem telesu, ki se izloča v možganih. Sprošča se, ko v telesu nastane stres, zato da ga pomaga obvladovati. Gre za naravnega blažilca bolečine, ki je po učinku podoben morfiju. Povečajte endorfin v svojem telesu s preprostimi triki.

Čokolada endorfin

Vonj vanilije ali sivke

Vonj vanilje pomaga zmanjšati anksioznost, ki je pogosto povezana z depresijo. Eterično olje lahko dodate v svoje svečke in si jih prižgete med sprostilno kopeljo.

Temna čokolada

Kakav je eden izmed najpogostejših virov magnezija, ki nam zmanjšuje stres in izboljšuje spanje. Poleg tega pa je odličen za spodbujanje endorfina, saj vsebuje kemikalije, ki povzročajo reakcije v možganih, ki zmanjšujejo bolečino, tesnobo, stres in krepijo naše notranje zadovoljstvo.

Pekoča hrana

Pekoča hrana v večini primerov vsebuje kapsaicin, alkaloid, ki deluje na center za uravnavanje temperature. Kapsaicin se veže na bolečinske receptorje v živčnih celicah sluznice. Pekoča hrana prek trivejnega živca sporoča možganom, da sprostijo endorfin.

Nežnost

Univerza v Stanfordu je pokazala, da že en sam dotik lahko zmanjša stopnjo stresa v telesu. Zdravo spolno življenje z obilo nežnosti in dotikov, bo ugodno vplivalo tudi na vaše duševno počutje.

Smeh

Smeh je pol zdravja, morda ni tako brezpomenska fraza. Gre za brezplačno zdravilo, ki znižuje krvni tlak, spodbuja delovanje imunskega sistema in zmanjšuje stresne hormone ter pomaga uravnavati in zmanjšati bolečino v telesu.

Vitamin C

Vitamin C neposredno pomaga pri proizvodnji endorfina v telesu. Živila bogata z vitaminom C, bodo spodbudila ta proces. Paprika, limone, limete in jagode bodo pomagale pri sproščanju endorfina v vašem telesu.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.