fbpx
Domov Lepota & kozmetika Kako preprečiti prekomerno potenje?

Kako preprečiti prekomerno potenje?

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Prekomerno potenje je lahko zelo neprijetno in trdovratno, a obstaja nekaj naravnih načinov, kako se spopasti s to težavo.  Prvi korak je, da iz svojega jedilnika izključite vso industrijsko predelano hrano, saj ta vsebuje umetne snovi, ki še pospešijo potenje. Svoj krožnik raje obložite s svežim sadjem, zelenjavo in hrano, ki jo sami pripravite iz svežih lokalno pridelanih živil.

Jabolčni kis

Jabolčni kis lahko pomaga pri uravnavanju potenja, če pa ga uživate, lahko pripomore k vzpostavitvi ugodnega pH stanja v telesu. Uporabite ga tako, da temeljito umijete pazduhe in potem bombažno blazinico namočite v kis in pustite, da deluje preko noči. Zjutraj se oprhajte in dobro operite pazduhe ter nanesite svoj naravni dezodorant. Lahko ga tudi uživate, preprosto dodajte dve žlici jabolčnega kisa in žličko medu svojemu jutranjemu kozarcu vode. Če se potite predvsem v stopala, si pripravite kopel. Pol skodelice jabolčnega kisa in štiri skodelice vode zlijte v posodo, premešajte in namakajte stopala približno dvajset minut.

Soda bikarbona

Soda bikarbona je eno izmed najbolj učinkovitih naravnih sredstev proti potenju, poleg tega pa blagodejno deluje na kožo, saj pospešuje celjenje in obnovo kože, uporabna je po pikih komarjev in ostalih insektov. Nevtralizira neprijetne vonjave in ne draži kože.  Uporabite jo povsem preprosto, na popolnoma sveže umite pazduhe lahko nanesete kar samo ali pa ji  na pol skodelice dodate dve kapljici eteričnega olja sivke. Najlažje jo nanesete z rahlo vlažno krpico. Počakajte, da se posuši.

Kokosovo olje

Kokosovo olje je odlično tako za zunanjo kot za notranjo uporabo. Če se pretirano potite, ga uporabite za nežno masažo na predelih, kjer se običajno najbolj potite, kot so običajno pazduhe in stopala. Uporabite res majhno količino, da se izognete madežem.  Za še posebej močan učinek ga lahko zmešate s kafro. Dodajte približno polovico skodelice strte kafre v skodelico kokosovega olja in dobro premešajte, da nastane pasta. Nanesite mešanico na mesta, kjer se najbolj potite.

Pustite, da učinkuje približno eno uro in dobro izperite. Lahko si tudi pripravite dezodorant na osnovi kokosovega olja.  Potrebovali boste 3 žlice kokosovega olja, 2 žlici karitejevega masla, 3 žlice sode bikarbone, 2 žlici jedilnega škroba in 3 kapljice eteričnega olja sivke.  Pripravite ga tako, da nad parno kopeljo kokosovo olje in karitejevo maslo zagrejete do stopnje, tik preden  bi se dokončno stalila. Odstranite z ognja, dodajte sodo bikarbono, jedilni škrob in dobro premešajte. Dodajte eterično olje sivke, premešajte, predevajte v kozarec, ohladite in pred uporabo počakajte, da se strdi.

Črni čaj

Pomagate si lahko tudi s črnim čajem. Pripravite čaj iz dveh vrečk črnega čaja. Ko se čaj ohladi, vanj pomočite bombažno blazinico in ga nanesite pod pazduhe. Lahko si pripravite tudi kopel za stopala. V posodo dajte štiri skodelice vroče vode, dodajte dve vrečki črnega čaja in pustite deset minut, potem pa namakajte noge približno dvajset minut.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×