Kako biti zdrav in poln energije?

Ste vedno zavidali ljudem, ki prekipevajo od energije in nikoli ne zbolijo? Čeprav jih morda malce sovražite, si zagotovo želite vedeti kakšen je njihov skrivni recept in skrivnost do odličnega počutja. Takšno stanje je posledica življenjskih navad, bolj kot karkoli drugega. Naše celotno telo je odvisno od metabolične energije in ko ta pade, se na telo spravijo bakterije in virusi. Kako živeti brez bolezni in poln energije?

energija in zdravje

Spanje

Naše zdravje je odvisno od spanja. Ena od študij je celo pokazala, da nezadostna količina spanja lahko vodi v diabetes in debelost. Ne glede na to ali ste dnevna ali nočna ptica, poskrbite da vaše telo dobi med 7 in 9 ur spanja vsako noč.

Količina dnevnih obrokov

Vaš metabolizem je kot ogenj in hrana, ki jo jeste je gorivo. Na ogenj je treba dajati gorivo, da ta gori. Če boste dnevno jedli manjše obroke, boste s tem ohranjali v telesu raven sladkorja in s tem telo oskrbeli z ravno prav energije za normalno delovanje. Če svojemu telesu ne zagotovite hrane več kot 4 ure, telo upočasni presnovo in shranjuje energijo v obliki maščobe. Zato poskrbite za vsaj 5 obrokov dnevno.

Ne prenajedajte se

Bolje da pojeste manj in čez dve uri spet, kot da isto količino pojeste naenkrat. Telo je ob prenajedanju prisiljeno vnaprej shraniti presežno količino maščob. Če boste imeli prepoln želodec, boste imeli tudi manj energije, saj se boste počutili težko in brezvoljno.

Hidracija telesa

Ljudje smo sestavljeni iz kar 60% vode. Vsaka celica v našem telesu potrebuje vodo za pravilno delovanje. Biti dehidriran je skoraj najslabša stvar, ki jo lahko storite sebi, zato popijte dovolj vode dnevno in poskrbite za svojo hidracijo.

Dvigovanje uteži

Dvigovanje uteži se morda sliši zastrašujoče, ampak vadba že samo pol ure na dan, lahko okrepi vaš metabolizem. Več mišic imate, več kalorij kurite takrat, ko ne delate nič. Samo vadba, ki poveča srčni utrip, ne bo imela večjega vpliva na vaš metabolizem, medtem ko bo več mišic pripomoglo k zmanjšanju telesne maščobe.

DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.