Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.

Prepiri med partnerjema so lahko koristni

Prepiri so lahko koristni za okrepitev vezi med partnerjema – če seveda niso povezani z nespoštljivostjo in nasilnim obnašanjem.

Redno pitje kave je lahko koristno za vaše srce

Študija, ki je bila predstavljena na letošnjem kongresu Ameriškega združenja za kardiologijo, prinaša dobre novice za ljubitelje kave. Ne le da zmerno uživanje kave...

Kaj je krivo za slabost med vožnjo?

Nekateri ljudje imajo med vožnjo tako hude težave s slabostjo, da se ne morejo osredotočiti na nič drugega.

Ajurvedski nasveti za boljše duševno zdravje

Eden od glavnih ciljev ajurvedskih tehnik je vzpostavljanje ravnovesja med telesom, umom in dušo.

Začinite svoje zdravje s super začimbami

Začimbe in zelišča so zagotovo nekakšno superživilo. V njih so namreč skoncentrirane številne izjemno koristne snovi.

Rastline, ki ugodno vplivajo na centralni živčni sistem

V rastlinah najdemo veliko sestavin, ki delujejo na centralni živčni sistem in imajo pogosto pomirjevalni ali stimulativni učinek na naše telo.

Ali vas občasno preseneti nadpovprečno močna menstruacija?

Menstruacije so večinoma precej šibke, spremljajoči »simptomi« pa mili, občasno pa vas kljub temu preseneti zelo močna menstruacija.
Zdravje & prehranaPotrudite se in hrano za svojega malčka pripravite sami

Potrudite se in hrano za svojega malčka pripravite sami

MORDA VAS ZANIMA

Prehrana naših najmlajših je zelo pomembna, bolj, kot si sploh lahko zamislite. In prav je, da se kot starši potrudite in svojemu malčku zagotovite kakovostno, zdravo in naravno hrano, polno hranil, ki jih še kako potrebuje za rast in razvoj.

- Oglas -

Domača otroška hrana

Otroci so majhni odrasli. Če otroka ne seznanite z raznolikostjo živil, kako lahko od njega pričakujete, da bo kot večji sploh jedel zelenjavo (na primer)? Zavedajte se, da kakršne prehranske temelje otroku postavite v otroštvu, take bodo tudi njegove prehranske odločitve v odrasli dobi. Kako lahko od otroka pričakujete, da bo z veseljem zagrizel v sveže jabolko, če pa ste mu do zdaj ponudili le kupljeno jabolčno kašico? Namig: Priprava domače jabolčne kašice je zelo preprosta in hitra, predvsem pa cenovno bolj ugodna možnost od kupljene.

Otroka že od začetka navajajte na zdravo hrano. Otrokove okušalne brbončice se še razvijajo in navajajo na nove okuse, zato je zelo pomembno, na katerih živilih boste osnovali njegovo prehrano. Otroku ponudite živila, za katera želite, da jih bo užival tudi pozneje v življenju.

Bodite mu za vzor. Otroci nas ves čas opazujejo in kot gobice srkajo vse informacije iz okolja. Ko vidijo, kakšno hrano izbirate vi, bodo taka živila izbrali tudi sami. Če ne jeste zelenjave in se nad njo zmrdujete, se ne čudite, da je ne želijo jesti tudi vaši otroci.

- Oglas -

Priprava otroške hrane je zelo preprosta. Ko začne malček uživati gosto hrano, začenjajo številni starši močno komplicirati. Brez potrebe. Pomembno je, da otroku živila uvajate postopno ter da so ta naravna in ekološka. Ko na primer sebi kuhate krompir, le odvzemite nekaj žličk in iz njih pripravite pire za svojega malčka. Ni treba, da zanj popolnoma posebej pripravljate obroke – pomembno je le, da hrana ni soljena ali kako drugače začinjena.

Hrana je ljubezen. S tem, ko svojemu otroku ponudite naravno in nepredelano hrano, ki mu jo pripravite z veliko skrbnosti in ljubezni, mu tudi pokažete, koliko vam pomeni. Hrana je veliko več kot zgolj »gorivo«.

Doma pripravljena hrana – manj alergij

Na ameriški kliniki Mayo so opravili raziskavo, v kateri so se ukvarjali prav s pomenom prehrane v prvem letu otrokovega življenja. Med drugim so poseben poudarek dali povezavi med izborom hrane in pojavom različnih alergij na hrano.

Rezultati so pokazali, da bolj hranilno bogata ko je bila malčkova prehrana (če je torej vsebovala veliko vitaminov, mineralov in antioksidantov), redkeje so se pojavljale različne alergijske reakcije na hrano. Raziskovalci so se še posebej osredotočili prav na primerjavo prehrane malčkov, ki so uživali veliko zelenjave, sadja in drugih doma pripravljenih jedi, s prehrano malčkov, katerim so starši dajali predvsem predpripravljeno in drugo močno industrijsko predelano hrano. Razlika je bila očitna.

Dragi starši, zavedajte se, kako pomembno vlogo imate. S svojimi odločitvami in izbirami postavljate temelje otrokovemu zdravju in njegovim prihodnjim prehranjevalnim navadam:

  • Hrano za svojega malčka pripravljajte iz svežih in naravnih sestavin ter poskrbite, da bodo otrokovi obroki tudi hranilno karseda uravnoteženi. Otrok potrebuje čisto vsa hranila, torej ogljikove hidrate, beljakovine in maščobe. V velikem loku se izogibajte konzervirani hrani, ki zagotovo vsebuje veliko soli.
  • Določena živila lahko skuhate in spasirate ter nato shranite v hladilniku ali celo zamrznete. Tako boste imeli obrok za svojega malčka vedno pri roki in se ne boste pustili presenetiti.
  • Če že kdaj kupite kakšno predpripravljeno otroško kašico, pri nakupu glejte na to, da resnično vsebuje čim manj sestavin.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×