Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaHrana – varuh mladostne kože

Hrana – varuh mladostne kože

MORDA VAS ZANIMA

Želite zdravo, sijočo in mladostno kožo? Recept zanjo je preprost: jejte zdravo in uravnoteženo, dovolj pijte in se veliko se gibajte. Lepo se sliši, a vsi vemo, da je ob stresnem življenjskem tempu to nemalokrat misija nemogoče. Zato začnite z majhnimi koraki.

- Oglas -

Ni treba, da svoje življenje čez noč obrnete na glavo. Spremembe, ki vas bodo sčasoma pripeljale do želenih rezultatov, vpeljujte postopoma. Predstavljamo vam nekaj namigov oziroma spoznanj znanstvenikov, ki vam bodo pomagali na poti do lepšega videza in boljšega počutja.

Oljčno olje

Uporabljajte več olivnega olja

Če želite izgledati nekaj let manj kot ste dejansko stari, začnite uporabljati več oljčnega olja v prehrani. Francoskim znanstvenikom je namreč uspelo dokazati, da obstaja povezava med zdravo prehrano, ki vsebuje oljčno olje v večjih količinah, in mladostnostjo kože. Raziskavo so izvedli pri osebah v starosti od 45 do 60 let. Ugotovili so, da je bila koža pri ljudeh, ki so uporabljali oljčno olje v večjih količinah, bolj zdrava, sijoča in z manj gubami. Hladno stiskano deviško oljčno olje je namreč bogato z antioksidanti, kot so polifenoli in skvalen, kar pa ne drži za mešana rastlinska olja, ki generirajo proste radikale.

Vitamin C uživajte v izobilju

Se spomnite zgodb o mornarjih, ki so bili na ladjah dalj časa brez sadja in zelenjave – glavnega vira vitamina C? Zboleli so za skorbutom, za katerega je značilen skupek različnih simptomov, kot so:  izpadanje zob, dermatitis, počasno celjenje ran, vnetje sklepov, anemija, osteoporoza itd. Vitamin C je eden od najpomembnejših antioksidantov, ki so nujni za normalno delovanje telesa in obenem upočasnjujejo staranje kože. Hrana, bogata z vitaminom C, je predvsem sadje. Staranje upočasnjujeta tudi likopen in karoten, ki sta prisotna v zelenjavi. Omenjene snovi ščitijo kožo predvsem pred vplivom UV-žarkov, ki na njej povzročijo največ škode.

Ne pozabite na probiotike

- Oglas -

V novejšem času so znanstveniki dokazali, da imajo probiotiki – poleg ugodnega vpliva na črevesje – tudi zelo pomembno vlogo za zdravje kože, saj povečajo odpornost kože proti različnim škodljivim dejavnikom iz okolja. Najdete jih v kislem zelju, jogurtu, kefirju, vloženi zelenjavi, tudi bananah.

Koža je ogledalo splošnega zdravstvenega stanja in počutja človeka. V svojo prehrano postopno vpeljujte drobne spremembe – dodajajte koristno in odstranjujte vse, kar je zdravju škodljivo. Ne pozabite na dovolj spanca, čim več gibanja na svežem zraku (če nimate časa za treninge, pojdite peš v službo ali po opravkih), če kadite, pa postopno zmanjšujte količino pokajenih cigaret, dokler te razvade ne opustite.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×