Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaHrana, ki vas bo podprla in razstrupila pozimi

Hrana, ki vas bo podprla in razstrupila pozimi

MORDA VAS ZANIMA

Če si želite razstrupiti telo pozimi, se tega nikar ne lotite drastično. Sledite preprostemu receptu: izogibajte se toksinom, v svojo dnevno rutino vključite telesno aktivnost in na svoj krožnik dodajte hranila, ki bodo podprla naravni proces razstrupljanja. Preverite, katera živila vam lahko pri tem pomagajo.

- Oglas -

Zimsko razstrupljanje

Stran s škodljivimi snovmi

Prvi korak na poti do boljšega počutja je, da iz življenja odstranite čim več snovi, ki škodujejo vašemu telesu. Še posebej se izogibajte se alkoholu in sladkorju. Redna telesna aktivnost bo poskrbela za pospešitev prebave in za to, da boste tudi skozi pot odstranili toksine iz svojega telesa. Dodatno pa telo podprite z naslednjimi živili.

Zeleni čaj

Zeleni čaj je naravno sredstvo za razstrupljanje oziroma odstranjevanje toksinov iz telesa. Zeleni čaj je prava zakladnica antioksidantov in grenčin, ki spodbujajo presnovo telesa. Poleg tega pripomore k razstrupljanju telesa in spodbujan delovanja imunskega sistema.  Na dan naj bi popili dve do tri skodelice zelenega čaja.

Kislo zelje in zeljnica

V kislem zelju so vitamini A, skupine B, C in K. Od mineralov pa vsebuje kalij, kalcij, natrij, magnezij, fosfor in železo. Kislo zelje je odlično za razstrupljanje, saj na naraven način spodbudi presnovo ter pospeši izločanje sluzi in strupov. Odločite se lahko tudi za pitje zeljnice, tekočine, ki se nabere na skisanem zelju. Pijete jo lahko razredčeno z vodo, ki ji za boljši učinek dodate še malo jabolčnega kisa in tako v telo vnesete še dodatna hranila, ki bodo blagodejno delovala na vaše počutje.

Rdeča pesa

- Oglas -

Nikakor ne smemo prezreti še enega živila, polnega antioksidantov. To je vsem znana in večkrat podcenjena rdeča pesa, ki izredno koristi  našemu telesu. Sok rdeče pese je odličen za razstrupljanje, preprečuje zaprtost in pomaga lajšati želodčne težave. Za najboljše rezultate pesin sok pijte zjutraj, naribate jo lahko na solato, jeste kot prilogo, lahko pa jo tudi skuhate.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×