DomovZdravje & prehranaGlavne sestavine zdrave kuhinje

Glavne sestavine zdrave kuhinje

Vzdrževati zdravo in ekološko prijazno kuhinjo je včasih lahko zahtevno. Seveda se najdejo ljudje, ki imajo čas vsak dan odpraviti v trgovino ali na tržnico po sveže zaloge, vendar je realnost taka, da nas je večina prezaposlenih, da bi nam to uspevalo.

- Oglas -

Načrtovanje vnaprej pa nam zagotovo delo olajša. Premišljena zaloga hrane nam bo prihranila kar nekaj časa, zato vam v nadaljevanju dajemo nekaj nasvetov, katero hrano je dobro vedno imeti pri roki:

  • Quinoa, bio grah ali riž: Quinoa je vredna omembe, saj vsebuje veliko proteinov. Zato lahko nadomesti dnevno potrebo po mesu. Prav tako pa quinoa vsebuje veliko kalcija, fosforja, magnezija, železa, bakra, cinka, kalija in mangana.
  • Polnozrnate testenine: Testenine so zdrava hrana, prav tako pa se jih izredno hitro pripravi. Za vse, ki pa ste alergični na testenine, pa osbtaja alternativna opcija – testenine brez glutena.
  • Pelati iz biološko pridelanega paradižnika: pločevinka eko paradižnikove omake je potrebna v vsaki `zeleni´ kuhinji. Obstaja cela vrsta različnih variacij konzerviranega paradižnika (celi, pulpa, razrezani, brez kožice, pasirani, …), katera lahko na koncu ponudi odlično prilogo k vsaki jedi. Paradižnik pa je sam po sebi bogat z antioksidanti, ki preprečujejo kardiovaskularne bolezni ter raka.
  • Naravno pridelan fižol je dober za vsako dieto, saj je odličen vir proteinov. Poleg tega pa fižol vsebuje tudi kalij, vlaknine, vitamin B, železo, cink in mangan.
  • Morska sol, črni poper ter začimbe: Vse našteto naredi okus hrane toliko boljši. Začimbe, katere pa se danes dobi na trgu pa nam lahko pričarajo priokus različnih kultur.
  • Čebula, česen in krompir: vsi trije so bistveni, saj so neke vrste osnovna sestavina skoraj vsaki jedi.
  • Oves: polnozrnati oves vam bo napolnil želodec za dalj časa, zato je priporočljiv za zajtrk. Verjetno to ni ravno prva izbira, kar se tiče zajtrka, ampak lahko že z malo domišlije prav to postane. Oves je odličen z jogurtom, dodani gozdni sadeži pa jed še toliko bolj popestrijo.
  • Oreščki in semena: So dober vir proteinov, osnovnih maščob, vitaminov in mineralov, zato vas bodo napolnili z energijo. Večino jih lahko jemo kar same, dodamo pa jih lahko tudi raznim jedem, solatam, mešanici za kruh, …
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×