Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaGlavne sestavine zdrave kuhinje

Glavne sestavine zdrave kuhinje

MORDA VAS ZANIMA

Vzdrževati zdravo in ekološko prijazno kuhinjo je včasih lahko zahtevno. Seveda se najdejo ljudje, ki imajo čas vsak dan odpraviti v trgovino ali na tržnico po sveže zaloge, vendar je realnost taka, da nas je večina prezaposlenih, da bi nam to uspevalo.

- Oglas -

Načrtovanje vnaprej pa nam zagotovo delo olajša. Premišljena zaloga hrane nam bo prihranila kar nekaj časa, zato vam v nadaljevanju dajemo nekaj nasvetov, katero hrano je dobro vedno imeti pri roki:

  • Quinoa, bio grah ali riž: Quinoa je vredna omembe, saj vsebuje veliko proteinov. Zato lahko nadomesti dnevno potrebo po mesu. Prav tako pa quinoa vsebuje veliko kalcija, fosforja, magnezija, železa, bakra, cinka, kalija in mangana.
  • Polnozrnate testenine: Testenine so zdrava hrana, prav tako pa se jih izredno hitro pripravi. Za vse, ki pa ste alergični na testenine, pa osbtaja alternativna opcija – testenine brez glutena.
  • Pelati iz biološko pridelanega paradižnika: pločevinka eko paradižnikove omake je potrebna v vsaki `zeleni´ kuhinji. Obstaja cela vrsta različnih variacij konzerviranega paradižnika (celi, pulpa, razrezani, brez kožice, pasirani, …), katera lahko na koncu ponudi odlično prilogo k vsaki jedi. Paradižnik pa je sam po sebi bogat z antioksidanti, ki preprečujejo kardiovaskularne bolezni ter raka.
  • Naravno pridelan fižol je dober za vsako dieto, saj je odličen vir proteinov. Poleg tega pa fižol vsebuje tudi kalij, vlaknine, vitamin B, železo, cink in mangan.
  • Morska sol, črni poper ter začimbe: Vse našteto naredi okus hrane toliko boljši. Začimbe, katere pa se danes dobi na trgu pa nam lahko pričarajo priokus različnih kultur.
  • Čebula, česen in krompir: vsi trije so bistveni, saj so neke vrste osnovna sestavina skoraj vsaki jedi.
  • Oves: polnozrnati oves vam bo napolnil želodec za dalj časa, zato je priporočljiv za zajtrk. Verjetno to ni ravno prva izbira, kar se tiče zajtrka, ampak lahko že z malo domišlije prav to postane. Oves je odličen z jogurtom, dodani gozdni sadeži pa jed še toliko bolj popestrijo.
  • Oreščki in semena: So dober vir proteinov, osnovnih maščob, vitaminov in mineralov, zato vas bodo napolnili z energijo. Večino jih lahko jemo kar same, dodamo pa jih lahko tudi raznim jedem, solatam, mešanici za kruh, …

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×