0,00 EUR

V košarici ni izdelkov.

Zdravje & prehranaDobro počutje v zimskih mesecih s pomočjo astrologije

Dobro počutje v zimskih mesecih s pomočjo astrologije

MORDA VAS ZANIMA

Zimski meseci so lahko precej naporni. Ker se zunaj hitro stemni, je tveganje za depresivne občutke precej večje kot pozimi. Nato pa so tu še razsajajoči virusi, mraz, suh zrak in druge nadloge, ki so najbolj tipične za zimski čas. Zima je lahko seveda tudi zelo lepa, vendar se morate znati prilagoditi spremembam. Pri tem vam lahko pomaga astrologija. Upoštevanje nasvetov, prilagojenih elementu, ki mu pripada vaše astrološko znamenje, lahko pripomore k bistveno boljšemu počutju in zdravju v zimskih mesecih.

- Oglas -

1. Ognjena znamenja (oven, lev in strelec)

Ognjena znamenja imate praviloma veliko energije. Ogenj v vas vam običajno ne da miru, zato ste nenehno v pogonu, vendar pa se pozimi tudi vi pogosto malce polenite. Uprite se skušnjavi in telesu zagotovite dovolj priložnosti za generiranje toplote, ki je za ognjena znamenja posebno pomembna. Priporočamo malce intenzivnejšo telesno aktivnost, na primer zumbo ali borilne veščine, vendar morate pri tem paziti, da ne pretiravate. Znani ste po tem, da vedno preizkušate svoje meje, zato je tveganje za poškodbe pri vas nadpovprečno visoko. Pretiravanje se odsvetuje tudi pri družabnih dogodkih. Ker ste zelo ekstrovertirani, se težko uprete najrazličnejšim druženjem, vendar morate paziti, da boste telesu zagotovili dovolj počitka in zdrave hrane. Vaša prebava je sicer zelo močna, toda če boste pretiravali s slaščicami, zelo mastno hrano in alkoholom, vas bo telo prej ali slej pustilo na cedilu. Pojavijo se lahko težave z želodčno kislino, povišano telesno temperaturo in vnetji.

2. Zemeljska znamenja (bik, devica, kozorog)

Pozimi je priložnosti za preživljanje časa v naravi manj kot v toplejših mesecih, vendar je za zemeljska znamenja posebno pomembno, da ohranjajo tesen stik z naravo tudi v zimskih mesecih. Vaše baterije lahko napolni že deset minut dnevno na domačem vrtu ali v sadovnjaku. Koristijo vam lahko tudi sprehodi po gozdu, opazovanje reke ipd. Vaš limfni sistem se zlahka upočasni, posledično pa se začnejo v telesu hitro nabirati strupene snovi. Priporočamo vadbo, ki temelji na počasnih, ritmičnih gibih (taj či, dvigovanje uteži ipd.). Razstrupljanje s sokovi je praviloma bolj primerno za spomladanske mesece, vendar lahko zemeljskim znamenjem zaradi šibkejšega limfnega sistema krajši post zelo koristi tudi v zimskem času.

3. Zračna znamenja (dvojček, tehtnica, vodnar)

Po eni strani ste lahko zelo družabni, vendar pridejo tudi obdobja, ko se povsem zaprete vase. To se pogosto zgodi prav pozimi, zato morate paziti, da se ne boste pretirano izolirali. Hitro se lahko ujamete v začaran krog negativnih misli, kar lahko privede do depresije, nespečnosti in sorodnih težav. Tudi če se vam ne ljubi, sprejmite vabilo na druženje – ali sami povabite prijatelje na klepete. Pogovor vam bo dobro del. Pri zračnih znamenjih so zelo pogoste težave s pljuči, zato morate biti pozimi zelo previdni. Zaščitite svoja dihala. Ko je zunaj zelo hladno, se raje zadržujte v zaprtih prostorih. Če se odpravite ven, usta in nos zaščitite z debelim šalom. Priporočamo tudi redno izvajanje dihalnih vaj, ki bo koristilo dihalom, obenem pa bo umirilo vaše misli. Ponagaja vam lahko tudi prebava. Za zračna znamenja so posebno značilne težave z vetrovi, zato je dobro, da malce omejite vnos živil, ki napenjajo.

- Oglas -

4. Vodna znamenja (rak, škorpijon, ribi)

V zimskih mesecih so virusne okužbe nadpovprečno pogoste prav pri vodnih znamenjih, ki imajo v tem obdobju obenem zelo pogosto težave s čezmernim kopičenjem sluzi. Priporočamo doslednost pri ukrepih za krepitev imunskega sistema. Pomagate si lahko z ameriškim slamnikom, česnom, cinkom, ingverjem, sirupom iz bezgovih jagod itn. Za vaše duševno zdravje je zelo koristen pogled na vodo. Če ne živite v bližini morja ali reke, vam lahko takrat, ko se ne počutite najbolje, pomaga že sprehod do bližnjega potočka. K bistveno boljšemu počutju v zimskih mesecih lahko pripomorejo tudi tople kopeli in inhalacije nad paro (priporočamo, da vodi dodate še nekaj kapljic eteričnega olja evkaliptusa). Obenem pa pazite na hidracijo. Mraz lahko deloma oslabi občutek žeje, vendar potrebuje telo tudi v zimskih mesecih precej tekočine.

Preverite tudi: 3 astrološka znamenja, ki poskušajo ugajati vsem – in pri tem pozabijo na svoje potrebe

 

.

NAJNOVEJŠE