Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaDajte priložnost tudi rastlinski prehrani

Dajte priložnost tudi rastlinski prehrani

MORDA VAS ZANIMA

Čas, v katerem živimo, nam narekuje zelo hitre način življenja. Ves čas se nam nekam mudi, vedno smo v stiski s časom in pogosto si želimo, da bi imel dan še kakšno dodatno uro. Ves čas se trudimo krmariti med družinskim in službenim življenjem ter hkrati ohranjati tudi odnose s prijatelji in znanci. V vsej tej poplavi različnih obveznosti nam nemalokrat zmanjka časa za primerno prehrano in zato pogosto posežemo po vse prej kot zdravih živilih.

- Oglas -

Mislimo, da je rastlinska prehrana nadvse priročna, poleg tega pa nam ta živila dajejo še številne zdravju koristne učinke. Če boste svojo prehrano osnovali na pretežno rastlinskih živilih se ne boste le takoj počutili bolje, ampak boste kaj kmalu spoznali, kako priročna je pravzaprav rastlinska prehrana.

Brokoli in tofu

Želimo si, da vas bomo z naslednjimi argumenti prepričali, da boste pogosteje posegali po hrani rastlinskega izvora:

1. S hrano rastlinskega izvora boste za primerno telesno težo poskrbeli ne da bi vam bilo treba kadarkoli šteti kalorije ali se čemurkoli odpovedovati.
Z izjemo oreščkov in semen, ki so kalorično precej bogati, ostala hrana rastlinskega izvora  vsebuje malo kalorij in veliko prehranskih vlaknin, kar je absolutno velik plus. Poleg tega so živila rastlinskega izvora hranilno zelo bogata hrana.

- Oglas -

2. Z rastlinsko prehrano skrbite za okolje.
Živalske farme so eden največjih onesnaževalcev zraka in vodnih virov. Če se boste že samo enkrat na teden odpovedali mesu, boste zase in za okolje naredili veliko. Zapomnite si – vsaka sprememba šteje.

3. Rastlinska prehrana pomaga preprečevati bolezni in vam pomaga, da boste vitalni tudi v pozni starosti.
Hrana rastlinskega izvora je bolj alkalna, medtem ko so živalski izdelki vplivajo na zakisanost organizma. Zaradi kislega okolja se začnejo razmnoževati bakterije, glive in kvasovke. Dejstvo je, da se bolezen ne bo razvila v okolju, bogatim s kisikom (torej bazičnem okolju).

4. Z živili rastlinskega izvora skrbite za bolj krepak imunski sistem.
Zaradi pomanjkanja različnih hranil smo veliko bolj dovzetni za različne bolezni. Hrana rastlinskega izvora je resnično zelo bogata z vitamini in minerali, potrebnimi za to, da naše telo nemoteno deluje.

5. Rastlinska prehrana je prijazna vaši denarnici.
Stročnice in celozrnata žita so zagotovo naši denarnici najbolj prijazna živila. Tudi s tem, ko sadje in zelenjavo kupujemo pri lokalnih pridelovalcih, lahko kar precej prihranimo.

6. Z živili rastlinskega izvora bo vaša koža naravnost zasijala.
Naša koža je neposreden odraz tega, kar se dogaja v našem telesu. Če uživate čim več raznobarvnih in presnih živil, svoje telo resnično oskrbite s klorofilom, encimi in fitohranili, zaradi katerih bo vaša koža sijoča in mladostna. Ni se vam treba popolnoma odpovedati živilom živalskega izvora, vendar bodite vseeno pozorni, da boste vsak dan poskrbeli za čim bolj raznoliko prehrano, ki naj temelji predvsem na živilih rastlinskega izvora.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×