Dajte priložnost tudi rastlinski prehrani

    Čas, v katerem živimo, nam narekuje zelo hitre način življenja. Ves čas se nam nekam mudi, vedno smo v stiski s časom in pogosto si želimo, da bi imel dan še kakšno dodatno uro. Ves čas se trudimo krmariti med družinskim in službenim življenjem ter hkrati ohranjati tudi odnose s prijatelji in znanci. V vsej tej poplavi različnih obveznosti nam nemalokrat zmanjka časa za primerno prehrano in zato pogosto posežemo po vse prej kot zdravih živilih.

    Mislimo, da je rastlinska prehrana nadvse priročna, poleg tega pa nam ta živila dajejo še številne zdravju koristne učinke. Če boste svojo prehrano osnovali na pretežno rastlinskih živilih se ne boste le takoj počutili bolje, ampak boste kaj kmalu spoznali, kako priročna je pravzaprav rastlinska prehrana.

    Brokoli in tofu

    Želimo si, da vas bomo z naslednjimi argumenti prepričali, da boste pogosteje posegali po hrani rastlinskega izvora:

    1. S hrano rastlinskega izvora boste za primerno telesno težo poskrbeli ne da bi vam bilo treba kadarkoli šteti kalorije ali se čemurkoli odpovedovati.
    Z izjemo oreščkov in semen, ki so kalorično precej bogati, ostala hrana rastlinskega izvora  vsebuje malo kalorij in veliko prehranskih vlaknin, kar je absolutno velik plus. Poleg tega so živila rastlinskega izvora hranilno zelo bogata hrana.

    2. Z rastlinsko prehrano skrbite za okolje.
    Živalske farme so eden največjih onesnaževalcev zraka in vodnih virov. Če se boste že samo enkrat na teden odpovedali mesu, boste zase in za okolje naredili veliko. Zapomnite si – vsaka sprememba šteje.

    3. Rastlinska prehrana pomaga preprečevati bolezni in vam pomaga, da boste vitalni tudi v pozni starosti.
    Hrana rastlinskega izvora je bolj alkalna, medtem ko so živalski izdelki vplivajo na zakisanost organizma. Zaradi kislega okolja se začnejo razmnoževati bakterije, glive in kvasovke. Dejstvo je, da se bolezen ne bo razvila v okolju, bogatim s kisikom (torej bazičnem okolju).

    PREBERITE TUDI:  Vodnik do rastlinske prehrane

    4. Z živili rastlinskega izvora skrbite za bolj krepak imunski sistem.
    Zaradi pomanjkanja različnih hranil smo veliko bolj dovzetni za različne bolezni. Hrana rastlinskega izvora je resnično zelo bogata z vitamini in minerali, potrebnimi za to, da naše telo nemoteno deluje.

    5. Rastlinska prehrana je prijazna vaši denarnici.
    Stročnice in celozrnata žita so zagotovo naši denarnici najbolj prijazna živila. Tudi s tem, ko sadje in zelenjavo kupujemo pri lokalnih pridelovalcih, lahko kar precej prihranimo.

    6. Z živili rastlinskega izvora bo vaša koža naravnost zasijala.
    Naša koža je neposreden odraz tega, kar se dogaja v našem telesu. Če uživate čim več raznobarvnih in presnih živil, svoje telo resnično oskrbite s klorofilom, encimi in fitohranili, zaradi katerih bo vaša koža sijoča in mladostna. Ni se vam treba popolnoma odpovedati živilom živalskega izvora, vendar bodite vseeno pozorni, da boste vsak dan poskrbeli za čim bolj raznoliko prehrano, ki naj temelji predvsem na živilih rastlinskega izvora.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte