fbpx
Domov Zdravje & prehrana Bučkin čips kot zdrav prigrizek

Bučkin čips kot zdrav prigrizek

Priznajmo si, da imamo skoraj vsi radi raznorazne nezdrave prigrizke. Četudi sicer jemo polnovredno in uravnoteženo prehrano, nas krompirjev čips ali masleni krekerji premamijo, najsi nam jih kdo ponudi ali pa tovrstne prigrizke kupimo za vsak primer, če bo slučajno kdo prišel na obisk. Obiska vrečka čipsa navadno ne dočaka, saj jo vestno spraznimo še isti večer pred televizorjem, takoj zatem pa obležimo na kavču in se sprašujemo, kaj nam je bilo tega treba.

- Oglas -

Bučni čips

Namesto klasičnega čipsa si raje pripravimo bolj zdravo različico

V čipsu in podobnih procesiranih živilih je navadno veliko sladkorja, soli, konzervansov in maščob in pretirano uživanje ne prinese nič dobrega. Seveda si takšno hrano lahko občasno privoščimo, vendar pa moramo biti pri jedi zmerni. Danes bomo z vami delili recept za bučkin čips z jabolčnim kisom. Bučke so bogate s hranili, vsebujejo vitamin C in A, kalij, magnezij, fosfor ter vitamine B1, B2 in B6.

Za bučkin čips potrebujemo:

  • bučko,
  • sol,
  • jabolčni kis.
- Oglas -

Bučke narežemo na tanke rezine, jih premažemo ali poškropimo z jabolčnim kisom in solimo. Nato jih lahko izsušimo v dehidratorju, v tem primeru bodo ohranile več vitaminov in mineralov, ali pa jih spečemo v pečici. Sušenje v dehidratorju traja približno 5 ur, v pečici pa jih pečemo od 20 do 30 minut na približno 175°C (odvisno od pečice). Namesto jabolčnega kisa lahko uporabite tudi balzamičnega, če pa imate radi pikantno hrano, bučke pred peko začinite še s čilijem v prahu. Bučkin čips je zdrav in okusen prigrizek in odlična alternativa krompirjevemu.

- Oglas -
- Oglas -
- Oglas -

Preberi tudi

- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×