Bučkin čips kot zdrav prigrizek

Priznajmo si, da imamo skoraj vsi radi raznorazne nezdrave prigrizke. Četudi sicer jemo polnovredno in uravnoteženo prehrano, nas krompirjev čips ali masleni krekerji premamijo, najsi nam jih kdo ponudi ali pa tovrstne prigrizke kupimo za vsak primer, če bo slučajno kdo prišel na obisk. Obiska vrečka čipsa navadno ne dočaka, saj jo vestno spraznimo še isti večer pred televizorjem, takoj zatem pa obležimo na kavču in se sprašujemo, kaj nam je bilo tega treba.

Bučni čips

Namesto klasičnega čipsa si raje pripravimo bolj zdravo različico

V čipsu in podobnih procesiranih živilih je navadno veliko sladkorja, soli, konzervansov in maščob in pretirano uživanje ne prinese nič dobrega. Seveda si takšno hrano lahko občasno privoščimo, vendar pa moramo biti pri jedi zmerni. Danes bomo z vami delili recept za bučkin čips z jabolčnim kisom. Bučke so bogate s hranili, vsebujejo vitamin C in A, kalij, magnezij, fosfor ter vitamine B1, B2 in B6.

Za bučkin čips potrebujemo:

  • bučko,
  • sol,
  • jabolčni kis.

Bučke narežemo na tanke rezine, jih premažemo ali poškropimo z jabolčnim kisom in solimo. Nato jih lahko izsušimo v dehidratorju, v tem primeru bodo ohranile več vitaminov in mineralov, ali pa jih spečemo v pečici. Sušenje v dehidratorju traja približno 5 ur, v pečici pa jih pečemo od 20 do 30 minut na približno 175°C (odvisno od pečice). Namesto jabolčnega kisa lahko uporabite tudi balzamičnega, če pa imate radi pikantno hrano, bučke pred peko začinite še s čilijem v prahu. Bučkin čips je zdrav in okusen prigrizek in odlična alternativa krompirjevemu.

Povzetek
Ime recepta
Bučkin čips kot zdrav prigrizek
Objavljeno
Ocena
3.5 Based on 10 Review(s)
DELI
Lina Zalaznik
Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.