Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
Osebna rast5 navad pred zajtrkom za odličen začetek dneva

5 navad pred zajtrkom za odličen začetek dneva

MORDA VAS ZANIMA

Zgodnje jutranje ure so lahko izjemno dragocene. Če boste čas pred zajtrkom izkoristili za aktivnosti in navade, ki so koristne za vaše telesno in duševno zdravje, bo vaš dan bistveno boljši. Misel, da bi začeli vstajati malce bolj zgodaj, se morda ne zdi pretirano privlačna, toda če boste poskusili, boste zagotovo odkrili čar zgodnjih juter. Začnete lahko postopoma; že 20 dodatnih minut je lahko izjemno dragocenih. Tako sicer ne boste mogli poskrbeti za vse dejavnosti s spodnjega seznama, vendar to niti ni cilj. Izberite tiste, ki se vam zdijo še posebej koristne, jutranjo rutino pa lahko nato postopoma širite oziroma podaljšujete.

1. Posvetite čas projektu, ki je samo vaš

- Oglas -

Čez dan imate najverjetneje precej službenih in drugih obveznosti, zato najbrž precej težko najdete čas za aktivnosti, ki so vam resnično ljube. Ali morda že dlje časa razmišljate o projektu, vendar ne veste, kdaj/kako se ga lotiti? Zgodnje jutranje ure so kot nalašč za to. Zjutraj smo običajno precej bolj zbrani in polni sveže energije, poleg tega pa se nam ni treba ukvarjati z zunanjimi motnjami. Če boste začeli vstajati malce bolj zgodaj, lahko postopoma ustvarite nekaj, kar bo morda v prihodnosti povsem spremenilo vaše življenje – na bolje, seveda.

2. Vzemite si čas za načrtovanje

Zaradi stalnih časovnih pritiskov pogosto niti ne razmišljamo o tem, kaj počnemo in kako bi bilo najbolje porabiti našo energijo. Zdi se nam, da nimamo časa za načrtovanje, vendar nam lahko premišljen načrt v resnici prihrani ogromno energije – in časa! Tako je pametno, da zjutraj posvetite vsaj nekaj minut načrtovanju dneva, ki je pred vami.

3. Nadomestite izgubljeno tekočino

Ponoči naše telo izgubi precej vode. Tako je zelo pomembno, da poskušate zjutraj nadomestiti primanjkljaj. Pitje vode na tešče vam lahko med drugim pomaga pri pospešitvi metabolizma, še posebej če boste pili toplo oziroma mlačno vodo. Posledično bo poraba energije precej hitrejša, nevarnost za kopičenje odvečnih maščob pa manjša. Jutranja hidracija je obenem koristna za lepšo, bolj elastično in mladostno kožo, pomaga pa lahko tudi pri preprečevanju težav z zaprtjem. Če težko pijete samo vodo, vanjo stisnite še nekaj kapljic limoninega soka.

4. Razgibajte svoje telo in umirite misli

Jutranja vadba ne pomeni nujno napornih, zelo intenzivnih treningov. Koristna je lahko vsaka oblika telesne aktivnosti, tudi če traja samo nekaj minut. Ne podcenjujte torej jutranje telovadbe. Sestavite program, ki vam bo ustrezal, in razgibajte svoje telo. To je lahko precej koristnejše od hektolitrov kave. Vadba vas namreč prebudi in zbistri vaše misli, zato boste precej bolje pripravljeni na dan, ki je pred vami. Obenem pa je pomembno, da poskušate zjutraj umiriti svoje misli. Preizkusite lahko različne oblike meditacije ali vaje, ki so del treninga čuječnosti. Odlična izbira pa je lahko tudi joga, saj prepleta telesne vaje in tehnike sproščanja.

5. Preživljanje kakovostnega časa z najbližjimi

- Oglas -

Jutra so lahko tudi idealen čas za preživljanje časa z družino. Če čez dan težko najdete čas drug za drugega, zvečer pa ste običajno že povsem izčrpani, poskušajte prepričati druge družinske člane, da vsaj enkrat tedensko vstanejo malce bolj zgodaj. Čas lahko namenite pogovoru ob zdravem zajtrku, kar bo zagotovo povezalo vašo družino. Seveda pa ni nujno, da se bodo drugi strinjali s to idejo. Če naletite na odpor, bodite potrpežljivi in spoštujte njihovo odločitev, vendar lahko del svojih juter kljub temu izkoristite za povezovanje z drugimi – na primer z osebami, ki so vam nekoč veliko pomenile, vendar se je zaradi obveznosti odnos postopoma ohladil. Napišite jim elektronsko sporočilo ali celo običajno pismo. Smisel zgodnjega vstajanja ni samo »čas zase«, ampak vam to obenem omogoča sprostitev prostora za osebe, ki lahko obogatijo vaše življenje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×