5 naravnih rešitev za nižanje krvnega tlaka

    Kronično povišan krvni tlak je pogosta tegoba, ki dan danes pesti vedno več ljudi, lahko pa je tudi  vzrok za srčni napad ali kap. Preverite nekaj preventivnih naravnih rešitev, ki vam lahko pomagajo pri njegovem uravnavanju.

    Razširite arterije s pekočim

    Grizljanje pekočih paprik, kot je čili, lahko pripomore k odpiranju arterij.  Uživanje dveh čajnih žličk pekočih paprik na dan je tako odlična preventiva, ki sprosti krvne žile, kar lahko pripomore k uravnavanju krvnega tlaka.  Tudi kajenski poper preprečuje oženje arterij. Žile pa sprošča tudi magnezij.

    Znižajte vnetja z aloje vero

    Dva kozarca soka aloje vere na dan lahko pripomoreta k nižanju krvnega tlaka, rezultati se običajno pokažejo v približno štirinajstih dneh. Aloje vera namreč vsebuje veliko sestavin, ki znižujejo vnetja v telesu, ki pa velikokrat botrujejo k povišanem krvnem tlaku. Če vam okus aloje vere ni najbolj všeč, mu lahko dodate malce pomarančnega soka.

    Poskusite s čebulo

    Če zaužijete tretjino skodelice čebule na dan (surove ali kuhane) se vam lahko v roku petih tednov to obrestuje z do dvajset odstotkom nižjim krvnim tlakom. Pripravite si lahko tudi mešanico iz žličke medu in žličke čebulnega soka. Čebula je namreč bogata z naravnim diuretikom, ki pripomore k nižanju pritiska tako, da pospešuje odstranjevanje odvečne tekočine in soli iz vašega telesa. Blagodejno deluje tudi česen, ki ga prav tako redno uporabljate, priporočena količina je kar dva do tri stroke na dan.

    Klorela

    Raziskava, narejena na Japonskem, je pokazala, da lahko uživanje alge klorele, ki je izjemno bogata s klorofilom, v treh mesecih znatno pripomore k znižanju krvnega tlaka. Klorela namreč vsebuje pomembne esencialne maščobne kisline.

    Opustite kajenje

    Najbolj pomembno pa je, da upoštevate zdrav način življenja in opustite dejavnike, ki dokazano povečujejo krvni pritisk. Med njimi je tudi kajenje, ki ga poskusite popolnoma opustiti, saj nikotin oži žile in poškoduje stene žil. Izogibajte se soli, priporočena količina je samo dve tretjini žličke soli na dan.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte