Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehrana4 ideje za uporabo pomirjajočih učinkov sivke

4 ideje za uporabo pomirjajočih učinkov sivke

MORDA VAS ZANIMA

Sivka je rastlina, ki jo najpogosteje povezujemo s pomirjajočimi učinki. Seveda lahko to pomeni marsikaj. Drži sicer, da je sivka najbolj znana kot naravna pomoč pri lajšanju tesnobe in podobnih težav, vendar pa je mogoče pomirjajoč vpliv te rastline izkoristiti tudi pri lajšanju glavobolov, težav s spanjem ter celo menstrualnih krčev in bolečin v mišicah. Še posebej uporabno je lahko eterično olje sivke, pri določenih pripravkih pa se uporabljajo kar posušeni cvetovi. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj zanimivih možnosti uporabe sivke …

1. Sivkino mazilo, pršilo ali čaj za miren spanec in lajšanje glavobola

- Oglas -

Kronična nespečnost je nedvomno zelo huda težava. Spanec ima namreč velik vpliv na zdravje, zbranost, spomin in navsezadnje na odnose z drugimi – če smo močno utrujeni, smo namreč pogosto precej bolj razdražljivi, posledično pa se hitreje zapletemo v spore. Če opažate, da vaš spanec ni več tako kakovosten, kot je bil včasih, ali če po odhodu v posteljo potrebujete vse več časa, da zaspite, je nujno, da čim prej ukrepate. Dlje ko boste čakali, resnejše težave se lahko razvijejo. Ko gre za zelo hudo obliko nespečnosti, pa zgolj naravni pripravki običajno niso več dovolj.

Tako vam priporočamo, da si že ob blažjih oblikah težav s spanjem pomagate s pripravki iz sivke, ki imajo dolgo zgodovino tovrstne uporabe. Prva možnost je, da izdelate sivkino mazilo, in sicer tako, da 2 žlicama kokosovega olja dodate 10 kapljic eteričnega olja sivke. Mazilo nato pred spanjem vtrite v predel senc. Podoben postopek pa lahko uporabite tudi takrat, ko vas muči glavobol. Za boljši spanec je zelo koristen tudi sivkin čaj. Še ena možnost pa je, da v steklenički z razpršilko zmešate vodo in eterično olje sivke, mešanico pa nato pred spanjem popršite po posteljnini.

Eterično olje sivke

2. Eterično olje sivke, žajblja in vrtnice za ublažitev menstrualnih krčev

Imate pogosto težave z zelo močnimi menstrualnimi krči? Če vas zanimajo predvsem naravne možnosti, priporočamo, da si pomagate z magnezijem in/ali s termoforom, napolnjenim z vročo vodo. Obenem pa vam lahko zelo koristi tudi eterično olje sivke, še posebej če ga boste kombinirali z eteričnim oljem žajblja in vrtnice. Potrebujete 5 žlic poljubnega rastlinskega olja, ki mu dodajte 10 kapljic eteričnega olja sivke, enako količino eteričnega olja vrtnice ter 6 kapljic eteričnega olja žajblja. Olje nato uporabite za nežno masažo spodnjega dela trebuha.

3. Aromaterapija brez difuzorja za dni, ko ste tesnobni in nemirni

V primeru napetosti, nemira in sorodnih simptomov je najpreprostejša možnost klasična aromaterapija. To ne pomeni, da potrebujete poseben difuzor. Namesto tega lahko preprosto vzamete lonec, vanj natočite približno ½ litra vode in ji dodate 10 kapljic eteričnega olja sivke. Zavrite, nato pa znižajte temperaturo in uživajte v pomirjajočih vonjavah, ki se bodo počasi razširile po prostoru. Če ste nekje, kjer nimate te možnosti – na primer v službi – si pomagajte tako, da preprosto odvijete stekleničko z eteričnim oljem sivke, malce približate nos in nekajkrat globoko vdihnete. Ponavljajte večkrat dnevno oziroma po potrebi.

Uporaba sivke

4. Kopel za sprostitev napetosti v mišicah

- Oglas -

Pomirjajoči učinki sivke vam lahko pridejo zelo prav tudi po napornejši telesni aktivnosti, ki ji pogosto sledi napetost ali bolečina v mišicah. Za začetek potrebujete 2 žlici posušenih cvetov sivke in enako količino kamiličnih cvetov. Cvetove stresite v lonec in jih prelijte s ¾ litra vode. Zavrite, nato pa znižajte temperaturo in dodajte 3 žlice gela aloe vere. Kuhajte še 3 minute, preden mešanico precedite. Napolnite kad s toplo vodo in nato prilijte pripravljeno tekočino. Priporočamo, da kopel traja približno 20 minut. 

Morda vas zanima tudi: Nespečnost: Kdaj se bom končno lahko naspal?

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×