Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaZačinite svojo kavo za več energije

Začinite svojo kavo za več energije

MORDA VAS ZANIMA

Pitje kave zjutraj lahko razdraži želodec in vas morda celo naredi malce nervozne. Če ste ljubitelji kave, zato preverite, kaj dodati kavi, da se izognete podobnim stranskim učinkom in da boste čez dan še bolj napolnjeni z energijo.

- Oglas -

Začimbe, ki jih lahko damo v kavo

Začinjena kava za dober dan

Potrebujemo (za vrč kave):

  • pol čajne žličke cimeta,
  • pol čajne žličke muškatnega oreščka,
  • pol čajne žličke kardamoma,
  • 4 skodelice prave (ali žitne itd..) kave,
  • skodelica beljakovin v prahu  iz konopljinih semen.
  • 5  datljev,
  • 2 skodelici kokosovega mleka.

Postopek:

Skuhajte kavo skupaj z začimbami. Zmešajte kavo, kokosovo mleko, datlje in konopljine beljakovine v zmogljivem blenderju, da napitek postane gladek. Privoščite si skodelico vsako jutro.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×