Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaVodič po mineralih, ki jih potrebuje vaše telo

Vodič po mineralih, ki jih potrebuje vaše telo

MORDA VAS ZANIMA

Človeško telo potrebuje tudi minerale, saj ti vzdržujejo zdrave krvne celice. Minerali delujejo v paru z vitamini kot sestavni deli encimov, ki pospešujejo reakcije v telesu. Preverite, kakšne zadolžitve imajo minerali v telesu in s katero hrano jih lahko zaužijete.

- Oglas -

Minerali

Magnezij

Magnezij je izjemno pomemben mineral in deluje tako, da aktivira številne encime, mišice in živčne funkcije. Simptomi pomanjkanja so mišični krči, glavoboli, pomanjkanje apetita, nespečnost in večja občutljivost. Magnezij boste med drugim našli v agrumih, vseh vrstah zelene zelenjave (brokoli, zelje, zelena solata), oreščkih in polnozrnatih žitaricah.

Kalij

Kalij lahko pomaga vašim mišicam in živcem, da normalno delujejo in lahko pomaga znižati tveganje za povišan krvni tlak in srčne bolezni. Pozor – starejši ljudje so lahko ogroženi, da presežejo priporočeno količino kalija, saj so lahko njihove ledvice manj sposobne odvajati presežek. Najbolj znan vir kalija je banana, skriva pa se tudi v gobah in špinači.

Cink

Cink je sestavni del več kot dvestotih encimov v našem telesu. Cink telo potrebuje za normalno delovanje imunskega sistema, za vzdrževanje vida,okusa in voha. Cink se nahaja v ribah, semenih, oreščkih in polnozrnatih žitaricah.

Železo

- Oglas -

Železo sodeluje pri normalnem prenosu kisika po telesu. Pomanjkanje železa lahko vodi v anemijo. Za pomanjkanje železa so ogrožene predvsem nosečnice, bolniki s celiakijo in vegetarijanci. Železo najdete v leči, školjkah, govejih in piščančjih jetrih, rdečem fižolu, mandljih in jajcih.

Krom

Krom je pomemben pri absorpciji glukoze v celice in tako sodeluje pri uravnavanju krvnega sladkorja. Dovolj veliko količino kroma načeloma dobite, če se prehranjujete pestro in raznoliko, najboljši viri so polnozrnate žitarice, krompir, jabolka in banane.

Fosfor

Fosfor sodeluje pri presnovi, absorpciji kalcija, pomaga pa tudi pri obnovi celic in tkiv. Fosfor zaužijemo z mesom, mlekom, oreški in semeni.

Natrij

Natrij je sestavni del soli, zato ga ljudje večinoma zaužijemo več kot bi bilo primerno za naše zdravje.

Selen

Selen sodeluje z vitaminom E in pomaga ščititi celične membrane pred škodo. Pomemben je za imunski sistem, plodnost in zdravje ščitnice. Selen vsebujejo brazilski oreščki, avokado in školjke.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×