Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.

Okužba s tem parazitom vas lahko naredi bolj privlačne

Raziskovalci so odkrili, da lahko ta parazit vpliva na povečanje privlačnosti okužene osebe.

Ali pogosto opažate ponavljajoče se številke? Preverite, kaj pomenijo …

Vas praktično na vsakem koraku spremlja ponavljajoč se vzorec številk? Morda se zdi, da gre za naključje, vendar so numerologi prepričani, da bi morali tovrstnim znamenjem posvetiti več pozornosti.
Zdravje & prehranaVeganski golaž

Veganski golaž

MORDA VAS ZANIMA

Tudi golaž brez mesa je lahko okusno kosilo. Naučite se zdravega kuhanja in pripravite zdravo hrano s katero boste navdušili tudi svoje sorodnike in prijatelje.

- Oglas -

Veganski golaž

Potrebujete:

  • 1 čebulo
  • zeleno in rdečo papriko
  • skledico sesekljanih paradižnikov
  • 2 na majhne koščke narezana korenčka
  • skledico na koščke narezanega sejtana
  • 4 žlice domače paradižnikove mezge
  • pinjole
  • strok sesekljanega česna
  • origano
  • kajenski poper
  • kurkumo
  • peteršilj
  • kokosovo maslo

Priprava:
Na kokosovem maslu prepražite sesekljano čebulo. Ko porumeni, ji dodajte koščke sejtana in malo popecite. Nato dodajte koščke paprike, korenčka in sesekljan česen. Ko se vse nekoliko zmehča, dodajte skledico paradižnikov. Vse še malo pokuhajte, dodajte paradižnikovo mezgo, malo kurkume, origano in malo kajenskega popra. Zraven si skuhajte bio polento, prelijte z omako, potresite s pinjolami in peteršiljem.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×