fbpx
Domov Lepota & kozmetika Učinkovite naravne rešitve za lepše dlani

Učinkovite naravne rešitve za lepše dlani

Zaradi razkužila za roke dobila hude opekline

Ker pri uporabi razkužila ni bila dovolj pazljiva, je povzročila požar, zaradi katerega je steklenička z razkužilom eksplodirala, sama pa je staknila hude opekline.

5 koristi vsakodnevnega pitja soka rdeče pese

Pesin sok velja za izjemno zdrav napitek. Po mnenju mnogih strokovnjakov za zdravo prehrano ga je priporočljivo uživati čim bolj pogosto, po možnosti vsak dan.

Delo od doma: 7 nasvetov za več produktivnosti in pozitivnosti

Možnost dela od doma je v teh časih zagotovo privilegij. Vendar pa to še ne pomeni, da tovrstna oblika dela ne predstavlja tudi določenih...

Hitro in preprosto do mehke kože na dlaneh z domačimi pripravki in rešitvami. Priporočjiva je uporaba vlažilnega losjona za nočno nego, uporaba eteričnega olja in kot prvi korak seveda nežni piling.

Nega rok

Nežni piling

Prvi korak do mehkih dlani je nežni piling, s katerim odstranite mrtve kožne celice. Piling izvajajte vsak teden. Nežno ga vmasirajte v dlani s krožnimi gibi. Pustite še kakšno minuto, da deluje in izperite s toplo vodo. Piling seveda pripravite sami, odločite pa se lahko za eno izmed preprostih receptur:

  • ¼ skodelice sode bikarbone zmešajte s pol skodelice zmehčanega kokosovega olja,
  • ¼ skodelice rjavega sladkorja lahko zmešate z ¼  skodelice olivnega olja,
  • ½ skodelice grobo mlete morske soli  zmešajte z  ¼ skodelice  jojobinega olja.

Vlažilni losjon

Poskrbeti morate tudi za to, da bodo vaše roke nenehno navlažene. Preprosto si pripravite vlažilni losjon tako, da zmešate žlico medu, 8 žlic stopljenega čebeljega voska, skodelico mandljevega olja in polovico skodelice rožne vode. Losjon redno nanašajte in ga nikoli ne pozabite vzeti na pot. Ne pozabite tudi na dovolj popite tekočine.

Nočna nega

Pred spanjem obvezno nanesite vlažilni losjon, saj bo ta čez noč najbolje deloval. Nežno vmasirajte pripravek v dlani in za večji učinek dodatno nanesite še karitejevo maslo. Nadenite si bombažne rokavice in zbudili se boste z gladkimi in mehkimi dlanmi.

Poskrbite za pravilno prehrano

Za sijočo kožo v prvi vrsti poskrbite s hrano. Uživajte veliko omega-3 maščobnih kislin (ribe, semena), vitamina E (oreški, semena, avokado, špinača), vitamina A (korenje, sladek krompir, brokoli, jajca in marelice), cinka (bučna semena, čičerika, gobe in jogurt). Izogibajte se industrijsko predelani hrani, sladkorju in slani hrani.

Eterična olja

Nekatera  eterična olja pomirjajo in pomagajo pospešiti proces celjenja suhe in razpokane kože. V svojo kremo ali bazno olje (kokosovo, mandljevo ali olivno) dodajte kapljico kakšnega od eteričnih olj sivke, sandalovine, nerolija ali rimske kamilice.

- Oglas -

Najnovejše

Nova odkritja glede povezave med bakrom in Alzheimerjevo boleznijo

Alzheimerjeva bolezen naj bi bila v veliki meri povezana z okvarjeno sposobnostjo telesa za regulacijo ravni bakra v tkivih.

Po 2 mesecih večjega vnosa sadja in zelenjave srce občutno bolj zdravo

Pri ljudeh, ki so 8 tednov uživali s sadjem in zelenjavo bogato prehrano, je bilo bistveno manjše tveganje za poškodbe srca.

5 nasvetov za več REM-spanja

REM-spanje naj bi bilo med drugim zelo pomembno za utrjevanje spominov. Pomanjkanje tega tipa spanja naj bi imelo tako zelo negativen vpliv na učenje oziroma pomnjenje.

Šolanje na daljavo zmanjšuje anksioznost med najstniki

Pouk oziroma šolanje na daljavo je nekaj, s čimer so se v zadnjih mesecih srečali številni šolarji po vsem svetu.

5 »čustvenih stanj« imunskega sistema

Močan imunski sistem bo letošnjo zimo še pomembnejši kot v preteklih letih. Prav zaradi pojava novega koronavirusa so začeli mnogi posvečati precej več pozornosti krepitvi imunskega sistema kot običajno.
- Oglas -
Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×