Ščetkanje zob pred zajtrkom ali po zajtrku?

Kdaj si običajno lotite ščetkanja zob – neposredno po tem, ko se zbudite, torej še pred zajtrkom, ali šele po prvem obroku?

Sam svoj terapevt: 3 vprašanja, ki si jih morate zastaviti vsak dan

Terapija v lastni režiji ima lahko kljub temu ogromno koristi. Omogoča vam nadzor nad čustvi in počutjem.

Protibolečinska sredstva lahko, paradoksno, prispevajo h kroničnim bolečinam

Znano je, da je lahko pogosta uporaba protibolečinskih sredstev problematična. Zdaj pa so raziskovalci odkrili, da ima lahko celo paradoksen učinek.

Onesnaženost okolja kriva že za najmanj 9 milijonov smrti letno

Raziskovalci so ugotovili, da je bila onesnaženost okolja leta 2019 kriva za najmanj 9 milijonov prezgodnjih smrti.

Migrene lahko povečajo nevarnost za zaplete med nosečnostjo

Z migrenami se spopada kar približno 20 odstotkov žensk v rodni dobi. Raziskovalci so bili pozorni na najbolj tipične zaplete, povezane z nosečnostjo.

Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.
Zdravje & prehranaS katerimi kombinacijami živil ne boste zgrešili?

S katerimi kombinacijami živil ne boste zgrešili?

MORDA VAS ZANIMA

Paradižnik in bazilika, vino in sir, melona in pršut – nekatera živila so kot ustvarjena za to, da bi jih jedli skupaj. Njihovo kombiniranje ni samo okusno, temveč spodbuja tudi absorpcijo vitaminov in mineralov. Takih kombinacij živil je precej, ugotavljajo nutricionisti. Preverite, kakšne koristi za zdravje vam prinašajo.

- Oglas -

kombinacije živil

Zelenjavna solata + olivno olje

Tukaj gre za kombinacijo karotenoidov in zdravih maščob. Zdrave maščobe v olivnem olju namreč trikrat povečajo absorpcijo karotenoidov iz zelenjave, vključno z likopenom, beta-karotenom in antioksidanti.

Goveje meso + brokoli

Če ste ljubitelj mesa, vam priporočamo to kombinacijo. Železo v govedini se namreč hitreje absorbira, če uživamo hrano, bogato z vitaminom C, kot je npr. brokoli.

Divji riž + česen

Ste vedeli, da bo telo absorbiralo več cinka iz divjega riža, če mu boste med kuhanjem dodali česen?

Jagode + polnovredne žitarice

- Oglas -

Ta kombinacija spada med bolj znane in tudi med okusnejše. Vitamin C in vitamini B-skupine v jagodah se namreč bolje absorbirajo v kri, če hkrati uživate polnovredne žitarice. Za lažje uživanje dodajte navaden jogurt.

Tofu + paprika

Paprika ima več vitamina C kot pomaranče in spodbuja absorpcijo nehemskega železa, ki ga najdemo v rastlinskih živilih. Eden od virov takega železa je tofu, zato ga je priporočljivo uživati s papriko.

Zelje + losos

Če vir vitamina D (npr. zelje) kombiniramo z mastno ribo, kot so losos, postrv ali sardina, to pospeši absorpcijo vitamina D.

Avokado + paradižnik

Zdrave maščobe v avokadu povečujejo moč karotenoidov in A-vitamina v paradižniku, zato je dobro, da si ju kdaj pa kdaj privoščite v istem obroku.

Arašidovo maslo + banana

Kombinacija beljakovin in ogljikovih hidratov pomaga telesu pri regeneraciji po naporni vadbi.

Kari + črni poper

Piperin v črnem popru izboljšuje delovanje številnih hranilnih snovi. Med drugim izboljšuje absorpcijo učinkovin v kariju.

Zeleni čaj + limona

Si kdo predstavlja zeleni čaj brez limone? Ta kombinacija enostavno »paše« skupaj. Poleg tega, da ima odličen in osvežilen okus, je ta kombinacija tudi izjemno zdrava. Limonin sok namreč pospešuje absorpcijo koristnih snovi iz zelenega čaja v telo – gre za antioksidante katehine.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×