Naravna škropiva za pogoste bolezni v sadnem vrtu

Kot vsake vrtnine pa imajo tudi sadne grmovnice in drevesa svoje škodljivce ter bolezni, ki jih je treba spremljati in nadzorovati, saj nam lahko v nasprotnem primeru uničijo pridelek ali pa celo kar sadno rastlino samo.

Marko Slapnik: »Prevajam jezik narave v govorico ljudi«

Težko je v le nekaj odstavkih opisati, s čim vse se ukvarja Marko Slapnik, vedno nasmejani gospod, ki vsakogar zlahka začara s svojo pozitivno energijo in širi svoje navdušenje nad naravo in Solčavskim, od koder prihaja.

Kako nevarni so v resnici sončni žarki?

Večina ljudi se iskreno začudi, ko izvedo, da so tudi sončni žarki, ki jih dobimo pri delu na vrtu, na sprehodu, na kolesu ali v gorah, prav tako škodljivi.

Meditacija lahko pomaga pri hitrejšem prepoznavanju napak

Ali ste pogosto površni in pozabljivi? Hiter vsakodnevni tempo je pogosto kriv za to, da naredimo precej več napak, kot bi jih sicer.

Doma narejeni pripravki za zatiranje škodljivcev na vrtu

V naravi lahko naberemo rastline, iz katerih sami naredimo pripravke, naravna škropiva oziroma sredstva za boj proti škodljivcem na vrtu.

9 trikov za učinkovitejše čiščenje preprog

Vzdrževanje oziroma čiščenje preprog je precej zahtevno. Zgolj sesanje običajno ne zadostuje.

Srednja leta kot priložnost za nov začetek

Morda se zdi, da so srednja leta prepozna za nove začetke, toda to nikakor ne drži.

Ljubezen do sebe: 5 nasvetov, kako postati lastna »duša dvojčica«

Ljubezen do sebe je osnova srečnega, mirnega življenja. Vendar pa to ni nekaj, v kar bi se lahko preprosto prisilili. Pozitivne afirmacije pogosto niso dovolj.
AstroPovejte, kaj ste po horoskopu – in povedali vam bomo, kako spite

Povejte, kaj ste po horoskopu – in povedali vam bomo, kako spite

MORDA VAS ZANIMA

Razlogi za težave s spanjem so običajno precej kompleksni. Na to, kako spimo, vplivajo stres, prehrana, količina gibanja in številni drugi dejavniki. Astrologi pa menijo, da bi morali upoštevati tudi vpliv našega astrološkega znamenja. Naše spalne navade – pa tudi težave – naj bi bile tako povezane tudi s tem, kaj smo po horoskopu. Preverite, ali se prepoznate v opisu za vaše astrološko znamenje …

Oven

- Oglas -

Nekateri po neprespani noči nimajo večjih težav, če seveda tovrstne noči niso prepogoste. Naslednji dan zlahka funkcionirajo in postorijo vse, kar se od njih pričakuje. Vendar to nikakor ne velja za ovne. Že ena noč z manj spanca lahko povsem zmede vaš bioritem, naslednji dan pa je praktično izgubljen. Tako morate paziti, da v posteljo odhajate ob ustaljeni uri. Ne slepite se, da vam ena noč ne bo škodila.

Bik

Biki običajno potrebujejo več spanca od splošnih priporočil. Tako zlahka spijo tudi po 10 ur na noč. Če ste rojeni v tem astrološkem znamenju, je pomembno, da poskrbite, da boste vsako noč spali vsaj približno 8 ur, sicer bo vaše razpoloženje zelo nestabilno. Pogosta posledica pomanjkanja spanca pri bikih so impulzivni izbruhi jeze, zato je vsekakor pametno, da poslušate svoje telo, tudi če potrebujejo ljudje okoli vas precej manj spanja.

Dvojčka

Izjemno družabni dvojčki se pred spanjem pogosto težko umirijo. Če niso na zabavi oziroma s prijatelji, preživljajo svoje večere na družbenih omrežjih, saj hlepijo po nenehni socializaciji. To lahko seveda postopoma privede do kroničnega pomanjkanja spanja. Dvojčki morajo biti tako še posebej pozorni na to, da se zvečer pravočasno »odklopijo« in umirijo.

Rak

Raki spadajo med nočne sove, ki se zares razživijo šele zvečer. Takšen bioritem običajno ni združljiv z obveznostmi. Če želite izkoristiti val energije, ki vas preplavi zvečer, zato ste pripravljeni žrtvovati uro ali dve spanca, poskrbite vsaj za to, da boste imeli popoldne priložnost za krepčilen dremež.

Lev

- Oglas -

Spalne potrebe levov so močno odvisne od sezone oziroma letnega časa. Spomladi in poleti tako potrebujete bistveno manj spanja kot jeseni in pozimi. Za vas je torej značilna nekakšna zimska hibernacija, ki vas napolni z energijo, to energijo pa nato dodobra izkoristite za uživanje v dolgih poletnih večerih.

Devica

Device imajo praviloma največ težav s spanjem med vsemi astrološkimi znamenji. To je povezano z vašo nagnjenostjo k pretiranemu analiziranju dnevnih dogodkov in s pogosto zaskrbljenostjo glede prihodnosti. Zelo učinkovita pomoč pri težavah s spanjem je lahko večerno pisanje dnevnika. Tako boste tisto, kar vas muči, predelali že pred odhodom v posteljo.

Tehtnica

Popoldanski dremež povsem poruši vaš bioritem. Čeprav je lahko včasih zelo mamljiv, se mu poskušajte upreti. Pomembno je, da ohranjate ravnovesje, ustaljen ritem, saj lahko že najmanjša sprememba privede do precejšnjih težav s spanjem.

Škorpijon

Med tednom zlahka spite zelo malo, vendar morate nato ob koncu tedna nujno nadoknaditi primanjkljaj. Pomanjkanje spanja lahko sicer povsem sesuje vaše počutje – in celo zdravje.

Strelec

Strelci praviloma na potrebujejo veliko spanja. Tudi če na voljo nimate veliko časa za nočni počitek, to za vas ni prevelika težava. Toda po drugi strani se lahko pojavijo težave zaradi nemirnega spanca. Tudi ko spite, namreč zelo težko zdrsnete v zares globok spanec, saj ste stalno »na preži«. Priporočamo vam, da si ob večerih vzamete čas za meditacijo, saj bo vaš spanec tako precej boljši.

Kozorog

Jutra so za vas najlepši in najboljši del dneva. Zvečer se tako radi spravite v posteljo čim bolj zgodaj. Ne ozirajte se na tiste, ki vam pravijo, da tako »zamujate življenje«. Jutranji spokoj najverjetneje odtehta vse drugo.

Vodnar

Ste izredno delavna oseba, vendar pa obenem potrebujete tudi veliko počitka. Zanemarjanje spanja na račun dodatnega časa za delo se ne bo končalo najbolje, zato poskušajte najti zlato sredino. Obenem pa upoštevajte, da običajno potrebujete precej časa za to, da zaspite. V posteljo se zato odpravite dovolj zgodaj.

Ribi

- Oglas -

Svet sanj se vam zdi pogosto resničnejši od realnosti. Vaša kreativnost se odraža tudi v vaših sanjah, ki so izjemno pisane in čarobne. Obenem pa vam sanje omogočajo predelavo različnih čustev. Ni torej nenavadno, da tako radi spite in da ne bi imeli nič proti, če bi si lahko vsako noč privoščili najmanj 10 ur spanja.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×