Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaPašteta iz topinamburja

Pašteta iz topinamburja

MORDA VAS ZANIMA

O domači pridelavi topinamburja smo že pisali, tokrat pa vam predstavljamo recept za pašteto iz topinamburja.

- Oglas -

topinambur, pašteta, receptZa 2 osebi potrebujemo:

  • 450 g topinamburja
  • 1 žlica jogurta
  • 1 do 2 žlicki limoninega soka
  • sesekljan peteršilj
  • laneno olje

Očistite in oščetkajte topinambur. Postavite ga v pečico, ogreto na 200ºC in naj se peče 25 minut. (Praktično je, če si obenem spečete še krompir.) Ko se ohladi, ga olupite in pretlačite kot za pire. Primešajte jogurt, limonin sok, sesekljan peteršilj in laneno olje. Postrezite kot predjed ali prigrizek z opečenimi rezinami kruha. Okrasite z različnimi solatnimi listi in češnjevim paradižnikom.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×