Okusne in zdrave cvetačne polpete iz pečice

    Cvetača ni samo okusna, temveč je tudi izjemno zdrava. Vsebuje malo kalorij (25 kcal/100 g) in je bogat vir mineralov in vitaminov, med drugim vsebuje veliko vitamina K, ki je pomemben za strjevanje krvi. Vsebuje tudi vitamin B6, veliko vitamina C in folne kisline, med minerali pa vsebuje največ kalija.

    Cvetačne polpete

    Cvetača pomaga tudi v boju proti raku

    Cvetača nam pomaga odvajati vodo iz telesa, krepi imunski sistem in znižuje krvni tlak, sodeč po nekaterih študijah pa je pomembna tudi v boju proti raku, saj vsebuje žveplove celice, ki preprečujejo nastanek rakavih celic in upočasnjujejo rast tumorjev. Zaradi visoke vsebnosti antioksidantov deluje razstrupljevalno, poleg tega je v njej veliko prehranskih vlaknin, ki dobrodejno vplivajo na našo prebavo.

    Za zdrave cvetačne polpete potrebujemo:

    • Veliko glavo cvetače,
    • eno jajce,
    • pločevinko čičerike,
    • dve žlici čičerikine moke,
    • strok česna,
    • dve žlici oljčnega olja,
    • začimbe po želji (drobnjak, peteršilj, bazilika, timijan),
    • sol.

    Cvetačo razkosamo in kuhamo približno 7 minut v vreli vodi. Ohlajeno cvetačo skupaj s čičeriko in vsemi ostalimi sestavinami zmeljemo v multipraktiku. Če je zmes pregosta, dodamo malo vode, če je preredka, dodamo čičerikino moko ali chia semena. Z mokrimi rokami oblikujemo manjše polpete in jih zlagamo na pekač, obložen s papirjem za peko. Polpete pečemo na 200 °C od 15 do 20 minut na eni strani, nato jih obrnemo in pečemo še 10 minut na drugi. Zraven ponudimo veliko skledo mešane solate. Če jih naredimo preveč, jih shranimo v hladilniku in pojemo naslednji dan za malico.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte
    Deli
    Lina Zalaznik
    Avtorica člankov z ljubeznijo do branja knjig, svojih bližnjih, morja, smeha ter lepe narave.