Zdravje & prehranaOkusne in zdrave cvetačne polpete iz pečice

Okusne in zdrave cvetačne polpete iz pečice

MORDA VAS ZANIMA

Cvetača ni samo okusna, temveč je tudi izjemno zdrava. Vsebuje malo kalorij (25 kcal/100 g) in je bogat vir mineralov in vitaminov, med drugim vsebuje veliko vitamina K, ki je pomemben za strjevanje krvi. Vsebuje tudi vitamin B6, veliko vitamina C in folne kisline, med minerali pa vsebuje največ kalija.

- Oglas -

Cvetačne polpete

Cvetača pomaga tudi v boju proti raku

Cvetača nam pomaga odvajati vodo iz telesa, krepi imunski sistem in znižuje krvni tlak, sodeč po nekaterih študijah pa je pomembna tudi v boju proti raku, saj vsebuje žveplove celice, ki preprečujejo nastanek rakavih celic in upočasnjujejo rast tumorjev. Zaradi visoke vsebnosti antioksidantov deluje razstrupljevalno, poleg tega je v njej veliko prehranskih vlaknin, ki dobrodejno vplivajo na našo prebavo.

Za zdrave cvetačne polpete potrebujemo:

  • Veliko glavo cvetače,
  • eno jajce,
  • pločevinko čičerike,
  • dve žlici čičerikine moke,
  • strok česna,
  • dve žlici oljčnega olja,
  • začimbe po želji (drobnjak, peteršilj, bazilika, timijan),
  • sol.

Cvetačo razkosamo in kuhamo približno 7 minut v vreli vodi. Ohlajeno cvetačo skupaj s čičeriko in vsemi ostalimi sestavinami zmeljemo v multipraktiku. Če je zmes pregosta, dodamo malo vode, če je preredka, dodamo čičerikino moko ali chia semena. Z mokrimi rokami oblikujemo manjše polpete in jih zlagamo na pekač, obložen s papirjem za peko. Polpete pečemo na 200 °C od 15 do 20 minut na eni strani, nato jih obrnemo in pečemo še 10 minut na drugi. Zraven ponudimo veliko skledo mešane solate. Če jih naredimo preveč, jih shranimo v hladilniku in pojemo naslednji dan za malico.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×