Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Dom & energijaOkolju prijazna pisarna

Okolju prijazna pisarna

MORDA VAS ZANIMA

Čeprav nas veliko preureja svoje domove, da bi bili okolju prijaznejši, pa večina vseeno pozabi na svojo pisarno. Za vas smo izbrskali nekaj uporabnih nasvetov …

Uporabite tehnologijo, da prihranite na papirju:
Veliko srednjih in večjih podjetij se zanaša na e-pošto za vsakodnevno komunikacijo. V manjših podjetjih pa veliko zaposlenih vseeno na mesec natisne veliko opomnilnikov, novic, člankov, … Zato vzbujajte sodelavcem mišljenje, da naj si raje opombe pošljejo preko e-pošte, saj ne boste prihranili je na papirju, ampak bodo novice tudi hitreje krožile okoli.

- Oglas -


Reciklirajte in uporabljajte recikliran paprir:
Normalno je, da ne morete imeti vseh dokumentov shranjenih v računalniku, zato je bolje, da prepričate vašega šefa, da naj raje kupi recikliran papir, saj je med drugim cenejši, s tem pa ste naredili veliko uslugo tudi okolju. Prav tako vzpodbudite idejo, da naj sodelavci tiskajo dokumente na obe strani papirja – tudi s tem boste veliko prihranili.

Ugašajte elektronske naprave:
Veliko električne energije lahko prihranite že s tem, ko ugasnete vaš računalnik. Pa ne le ob koncu dneva, ampak vsakič, ko greste iz pisarne, pa čeprav le za 10 minut. Vsekakor pa pomaga, če imate nastavljeno “spanje” računalnika, kar omogoča, da se po nekaj minutah samodejno ugasne, ko pa ga zopet prižgete, boste imeli na zaslonu vse, kar ste pustili odprto, ko ste zapustili vaše delovno mesto.

Okolju prijazni odmori:
Pogovorite se z šefom o uporabi plastičnih lončkov, katere se da reciklirati. Najboljše pa je, če si vsak prinese svojo kavno skodelico, katero enostavno pomije ob koncu dneva in jo zopet uporabi naslednjič.

Naj bo svetloba … ampak naravna:
Veliko pisarn ima navado, da zagrne žaluzije in prižge neonske luči, čeprav za to ni razloga. Torej, če le lahko, odgrnite zavese in dvignite žaluzije, tako boste naredili vašo pisarno veliko bolj naravno, pa tudi sami se boste počutili bolje, saj naj bi naravna svetloba zniževala nivo stresa in depresijo. Tam, kjer pa tega ne morete narediti, pa ugasnite luči takrat, ko greste npr. na malico, kosilo, odmor, … Prav tako vzpodbudite vaše sodelavce, da storijo enako. Na mesec lahko s tem prihranete tudi do 50% stroškov elektrike.

- Oglas -

Ne delajte tega le doma:
Veliko nas med odmorom prebira revije in ob enem malica, na koncu pa oboje odvržemo v isti koš. Tudi v službi lahko uvedete ločevanje odpadkov in postavite smetnjak v skupne prostore.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×