Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehranaKako ostati polni energije tudi ob prihajajočih praznikih?

Kako ostati polni energije tudi ob prihajajočih praznikih?

MORDA VAS ZANIMA

Čaka nas še skoraj cel mesec decemberskih radosti. December je mnogokrat pojmovan kot najbolj veseli mesec, zato je nujno, da ostanete v tem mescu polni energije.

Pijte zadostne količine vode

- Oglas -

Dehidracija  vam lahko pobere veliko energije. Zato začnite vaš dan z pol litra tekočine, takoj ko se zbudite. Prav tako pa imejte  ob sebi vedno steklenico z vodo oz pijačo, da ne dehidrirate skozi dan.

Prehranujte se pravilno

Jajca vsebujejo veliko holina, ki dviguje koncentracijo. Prav takopa vsebujejo Omega-3 kisline, ki so bistvene za izboljšanje možganskih funkcij, energije ter razpoloženja.

Poživite svoje srce

Redno se razgibavajte, saj lahko med drugim s tem izboljšate tudi vaš živčni sistem. To vas bo sigurno predramilo ter napolnilo z novo energijo. Res je, da mnogi nimamo časa hoditi v telovadnice, vendar pa koristi že kratek sprehod okoli ulice.

Poskrbite za dober spanec

Lažje reči, kot pa storiti! Vendar pa je tu nekaj trikov, ki vam dejansko lahko pomagajo do boljšega spanca:

  • soba v kateri spote naj bo hladna, dovolj je že 20stC. To bo omagalo vašemu telesu, da se bo pogreznil v globok spanec.
  • digitalno uro odmaknite, da je ne boste videli. Luč na njej je lahko zelo moteča, poleg tega pa si priskrbite takšno, ki vas ne bo debesedno ‘vrgla’ iz postelje, ampak vas postopoma zbudila, saj je to lahko šok za možgane in telo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×