Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehranaKako ostati polni energije tudi ob prihajajočih praznikih?

Kako ostati polni energije tudi ob prihajajočih praznikih?

MORDA VAS ZANIMA

Čaka nas še skoraj cel mesec decemberskih radosti. December je mnogokrat pojmovan kot najbolj veseli mesec, zato je nujno, da ostanete v tem mescu polni energije.

Pijte zadostne količine vode

- Oglas -

Dehidracija  vam lahko pobere veliko energije. Zato začnite vaš dan z pol litra tekočine, takoj ko se zbudite. Prav tako pa imejte  ob sebi vedno steklenico z vodo oz pijačo, da ne dehidrirate skozi dan.

Prehranujte se pravilno

Jajca vsebujejo veliko holina, ki dviguje koncentracijo. Prav takopa vsebujejo Omega-3 kisline, ki so bistvene za izboljšanje možganskih funkcij, energije ter razpoloženja.

Poživite svoje srce

Redno se razgibavajte, saj lahko med drugim s tem izboljšate tudi vaš živčni sistem. To vas bo sigurno predramilo ter napolnilo z novo energijo. Res je, da mnogi nimamo časa hoditi v telovadnice, vendar pa koristi že kratek sprehod okoli ulice.

Poskrbite za dober spanec

Lažje reči, kot pa storiti! Vendar pa je tu nekaj trikov, ki vam dejansko lahko pomagajo do boljšega spanca:

  • soba v kateri spote naj bo hladna, dovolj je že 20stC. To bo omagalo vašemu telesu, da se bo pogreznil v globok spanec.
  • digitalno uro odmaknite, da je ne boste videli. Luč na njej je lahko zelo moteča, poleg tega pa si priskrbite takšno, ki vas ne bo debesedno ‘vrgla’ iz postelje, ampak vas postopoma zbudila, saj je to lahko šok za možgane in telo.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×