Fižolove palačinke

    Ideja za fižolove palačinke ni povsem napačna. Morda se ime sliši neokusno, ampak rezultat je daleč od tega. Povrh vsega pa so še hranljiv in zdrav obrok, saj je obrok poln beljakovin, vlaknin in antioksidantov, ki jih fižol vsebuje. Namočene stročnice ali fižol uporabljajo ponavadi alergiki, kot nadomestek moke, saj fižol ne vsebuje glutena. Vrsti fižola mungo in adzuki se lahko namočita čez noč in uporabljata za moko, navadni fižol pa prej skuhamo ali uporabimo takega iz pločevinke.

    Fižolove palačinke

    Za največ 10 palačink potrebujemo:

    • 1 skodelica vsaj 12 ur prej namočenega fižola ali navadnega kuhanega fižola
    • 1, 1/3 skodelice vode
    • Žlička medu ali javorjevega sirupa
    • 2 žlici olivnega olja
    • 1 žlička vanilijevega izvlečka
    • ½ čajne žličke soli
    • 1, 1/3 skodelice ovsenih kosmičev

    Priprava: Vse sestavine razen ovsenih kosmičev zmiksajte v mešalniku. Na koncu dodajte še ovsene kosmiče in postopek ponavljajte 1 minuto. Naoljite ponev ter ko se segreje nanjo vlijte dve količino mase, ki bo zadostovala eni palačinki (odvisno če imate raje debelejše ali tanjše palačinke). Popecite najprej na eni strani tri minute, dokler se ne začno pojavljati majhni mehurčki in potem še dve minuti dokler ne zarumenijo.

    Če imate še vedno pomisleke in ste fižola doslej bili vajeni le v enolončnicah, boste po teh palačinkah zagotovo spremenili mnenje. Palačinke poljubno namažite, najbolje pa se zraven poda čokoladni namaz.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte