Evropska komisija spodbuja mlade, da opustijo kajenje

    John Dalli, evropski komisar za zdravje, je danes sprožil drugo fazo protikadilske kampanje Evropske komisije. Sporočil je, da je do tega trenutka kampanjo „Ex-kadilci so zmagovalci“ podprlo preko 500 000 Evropejcev, ki so dostopali na strani družbenih omrežij.

    Kajenje je zdravju škodljivoNamen kampanje „Ex-kadilci so zmagovalci“, ki je bila predstavljena junija letos, je 25- do 34-letnikom pomagati, da opustijo kajenje oziroma se še naprej izogibajo tobaku in postanejo „zmagovalci“ v svojem življenju brez kajenja. „Zmagovalec“ promovira pozitivne strani življenja brez tobaka, ki vključujejo boljše zdravje, boljšo socialno interakcijo, več denarja in seveda boljšo kakovost življenja.

    „Navdušen sem nad dosedanjim odzivom ,“ je dejal komisar Dalli. „Še posebej me veseli, da je strani družbenih medijev posvečene  kampanji obiskalo preko 500 000 kadilcev iz celotne Evrope in da po  treh mesecih že več kot 20 000 kadilcev aktivno uporablja iCoach, naše interaktivno orodje za opustitev kajenja. iCoach ponuja podporo s praktičnimi nasveti in namigi, ko greste skozi stopnje opuščanja kajenja. To je prva kampanja EU, ki nudi praktično pomoč.“

    „EU je temeljito preučila zadnjo kampanjo,“ je nadaljeval komisar Dalli. „Izjemnih 77 % anketiranih se strinja, da je naše sporočilo učinkovito. Še naprej bomo pripravljali sporočila, da bodo odločna in se bodo odzivala na potrebe mladih ter imela učinek.“

    Drugo fazo kampanje sestavlja obsežna oglaševalska kampanja v vseh državah članicah EU o koristih opustitve kajenja, pa tudi sodelovanje v športnih, potrošniških in zdravstvenih dogodkih ter vzpostavljanje partnerstev s ključnimi delodajalci, da se bo spodbujalo opuščanje kajenja tudi na delovnih mestih. Ti dogodki bodo mladim Evropejcem omogočili, da se bodo sami seznanili z orodji, nasveti in informacijami.

    PREBERITE TUDI:  Kaj telesu krade hranilne snovi

    „Sam sem kajenje opustil pred nekaj leti,“ je povedal komisar Dalli, „in vem, kako je to težko . Verjamem, da bomo s to novo kampanjo in orodjem za pomoč resnično lahko spremenili življenja ljudi in jim pomagali, da postanejo ‘zmagovalci’.“

    Povejte svoje mnenje - kometirajte